


Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти використання ігрових технологій на уроках української літератури
1.1. Гра як метод навчання. Значення педагогічної гри
1.2. Використання навчально-ігрової діяльності учнів у процесі вивчення літератури
Розділ ІІ. Методологія організації і проведення навчальних літературних ігор
2.1. Організація навчально-ігрової діяльності учнів у процесі вивчення української літератури
2.2. Особливості використання літературних ігор на уроках української літератури
Висновок
Література
Додатки
Висновок:
Характерною тенденцією реформування сучасної освіти в Україні є її спрямованість на підвищення якості освіти, орієнтацію на всебічний розвиток особистості та підвищення рівня її освіченості, яка зможе жити в надзвичайно динамічному суспільстві, вдосконалювати свої знання впродовж життя. Гуманістична орієнтація в сучасній системі освіти виходить із визнання активності особистості як головної рушійної сили її розвитку. В цьому плані стає очевидним, що освіта перестає визначатися лише критерієм інформованості і починає наповнюватися спрямованістю до творення внутрішнього духовного світу людини, світу її суб’єктивності, наповненої живими знаннями, ідеями, цінностями і смислами, а не лише науковою об’єктивністю і системністю предметних знань, умінь і навичок. Таке розуміння освіти істотно перебудовує і збагачує палітру педагогічних цінностей, що визначає вибір вчителями-початківцями підходів до організації освітнього процесу.
Одним із таких підходів є використання ігрової діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи.
Теоретичний аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури показав, що проблемі використання ігор у навчально-виховному процесі приділяється значна увага з боку як вітчизняних, так і зарубіжних вчених. У своїх працях автори зупиняються на сутності ігор, їх структурі, різновидах, місці і особливостях застосування в структурі уроку.
Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності базуються на підході до гри як до особливого типу діяльності дитини, який передбачає наявність осмислених дій, об’єднаних єдністю мотиву. В працях вітчизняних та зарубіжних психологів та педагогів гра трактується як прояв уяви або фантазії або як діяльність, пов’язана з розвитком мислення.
На уроках української літератури можуть використовуватись різні ігри: сюжетно - рольові, дидактичні, можуть розгадуватися кросворди, загадки, чайнворди.
Лише той урок буде результативним та ефективним, на якому учні будуть активно працювати, ефективно засвоювати навчальний матеріал і будуть хотіти ходити на уроки, саме для цього вчитель української літератури і повинен використовувати різні ігрові моменти на своїх уроках.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com