Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Психолого-педагогічні основи туристсько-краєзнавчої роботи у школі
1.1. Завдання турисько-краєзнавчої роботи у школі
1.2. Основні форми туристично-краєзнавчої роботи
1.3. Система методичної роботи з краєзнавства
2. Методичні аспекти організації туристко-краєзнавчої роботи в школі
2.1. Загальна принципи організації туристко-краєзнавчої роботи у загальноосвітній школі
2.2. Етапи, форми і методи туристко-краєзнавчої роботи
2.3. Організація позакласної туристко-краєзнавчої роботи учнів
Висновок
Література
Додатки
Висновок:
Краєзнавство в школі є одним із джерел виховання гідних громадян України, формування справжніх будівельників свого майбутнього. Воно допомагає дітям усвідомити нерозривний зв’язок, єдність історії свого села чи міста з історією та сьогоденням країни; відчути причетність до них кожної людини, кожної родини; визнати своїм найпершим обов’язком, честю стати гідним послідовником кращих традицій рідного краю. Через призму дослідження подій в окремих місцевостях краєзнавство сприяє глибокому і всебічному вивченню яскравої, але непростої історії нашої Батьківщини, осмисленню її ролі на тлі європейської і світової культури, прилученню підростаючого покоління до духовної та історичної скарбниці свого народу.
Шкільне краєзнавство – ефективний засіб формування у школярів наукового світорозуміння і світосприйняття, пізнання довкілля, прилучення до світової цивілізації, національної культури, традицій, звичаїв, природи, побуту населення рідного краю, виховання свідомого громадянина – патріота.
Дослідження історичної пам’ятки, складних процесів минувшини, свідком якої вона була, та її сучасного стану є вагомий внесок не тільки в розвиток українського історичного краєзнавства, але й в загальну скарбницю національної культури. Коли така добровільна ініціатива йде від нашого юнацтва, її суспільна вартість є надзвичайно високою. Створений юними пошуківцями матеріал – це вагомий внесок у розвиток вітчизняної історичної науки, та добрий приклад бережливого ставлення до етнокультурної спадщини рідного краю.
На уроках в загальноосвітній школі учні отримують лише елементи краєзнавчих знань в зв’язку з навчальним матеріалом. Основний зміст кожного уроку повідомити учням лише основних знань про події, факти, принципи і положення певних наукових тенденцій розвитку суспільства. Завданням уроку з краєзнавства стає можливість сформувати в школярів інтерес до краєзнавчих знань в цілому. В останні роки краєзнавство мало доступ для школярів лише в позакласній та позашкільній роботі. Роль краєзнавства полягає не тільки в збагаченні учнів знаннями, але й в значному емоційно-естетичному впливу, котре діти відчувають як від власної участі так і від участі цікавих їм людей.
Основна мета програми історико-краєзнавчого та туристсько-краєзнавчого напрямів:
виховувати свідомого громадянина України, повагу до історичного минулого свого народу і толерантне ставлення до культурних і національних здобутків інших народів;
створення сприятливих умов для пошукової роботи і позитивно-емоційної атмосфери, загальної зацікавленості колективу у практико-орієнтованій дослідницькій діяльності;
виховувати любов до рідного краю, свого села, своєї домівки; знайомити дітей із традиціями свого села, з ремеслами, поширеними тут; виховувати повагу до людей та їхньої праці, гордість за своїх односельчан; розвивати відчуття прекрасного;
привернути увагу учнів до життєвого та бойового шляху ветеранів війни, збереження історичної пам’яті народу, діяльності музеїв, кімнат бойової слави.
Принципи програми:
принцип реалізації індивідуальних здібностей через колективні творчі справи;
принцип формування переконаності у нетлінності духовних скарбів народу, поваги до національних святинь.
Основні напрями та форми пошукової роботи:
організація краєзнавчої пошукової діяльності;
організація роботи пошукових груп;
збір архівних матеріалів, фотографій, документів, фольклору, спогадів старожилів;
проведення групових та масових форм роботи: виховних годин, уроків Пам’яті, КВК, брейн-рингів;
пошук учасників історичних подій, очевидців, краєзнавців;
вивчення бойового шляху односельчан-ветеранів;
реалізація історичних матеріалів з історії села в оформленні екскурсій, історико-краєзнавчих експедицій, туристичних походів;
співпраця з бібліотекою, архівом, краєзнавчими музеями, Обласною спілкою краєзнавців.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com