перейти на сайт>>

Роль дидактичних ігор природознавчого змісту у всебічному розвитку дошкільників

ID роботи: 1523
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Дидактична гра, як важливий засіб всебічного розвитку дошкільників
1.1. Поняття дидактичної гри та її значення у розвитку дошкільника
1.2. Використання різних видів ігор в вихованні дітей
1.3. Роль дидактичних ігор природничого змісту у закріпленні та систематизації знань дітей дошкільного віку про рослинний світ
2. Експериментальне дослідження ефективності використання дидактичних ігор природознавчого змісту у всебічному розвитку дошкільників
2.1. Характеристика бази та методики дослідження
2.3 Аналіз ефективності використання дидактичних ігор природознавчого змісту у процесі виховання дошкільників
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

У даній курсові роботі було розкрито роль дидактичних ігор природничого змісту у закріпленні та систематизації знань дітей про рослинний світ. Було розглянуто умови, необхідні для ефективного використання дидактичних ігор з метою закріплення та систематизації знань дітей старшого дошкільного віку про рослинний світ та дослідження педагогів з цього питання.
На етапі дошкільного дитинства складається початкове відчуття навколишнього світу: дитина отримує емоційне враження про природу, накопичує уявлення про різні форми життя. Таким чином, вже в цей період формуються першооснови екологічного мислення, свідомості, екологічної культури. Але тільки за однієї умови - якщо дорослі, що виховують дитину, самі володіють екологічною культурою: розуміють загальні для всіх людей проблеми і турбуються по їх приводу, показують маленькій людині прекрасний мир природи, допомагають налагодити взаємини з ним.
У роботі з дошкільниками по їх екологічному вихованню повинен бути використаний інтегрований підхід, що припускає взаємозв'язок дослідницької діяльності, музики, образотворчої діяльності, фізичної культури, гри, театральної діяльності, літератури, моделювання, проглядання телепередач, екскурсій, а також організації самостійної діяльності дітей, тобто екологізацію різних видів діяльності дитини.
Робота з дітьми припускає співпрацю, співтворчість педагога і дитини і виключала авторитарну модель навчання. Заняття повинні будуватися з урахуванням наочно-дієвого і наочно-образного сприйняття дитиною навколишнього світу і повинні бути направлені на формування екологічних знань (знання про світ тварин; знання про рослинний світ; знання про неживу природу; знання про часи року).
Використання дидактичних ігор природознавчого змісту у процесі виховання дітей повинен носити не випадковий, а спеціально організований характер. Тільки тоді педагог може досягти добрих результатів.
Педагогічний експеримент, проведений нами відповідно до мети дослідження і гіпотези, проходив в три етапи: констатуючий, формуючий і контрольний.
В ході констатуючого експерименту ми визначили критерії рівня екологічних знань, підібрали діагностичний матеріал і устаткування і провели діагностику дітей експериментальної і контрольної груп. Діагностика проводилася з урахуванням вікових особливостей дошкільників.
На підставі отриманих в ході констатуючого експерименту результатів, а також аналізу і узагальнення психолого-педагогічної і науково-методичної літератури, нами була збудована програма дій із збагачення екологічних знань дошкільників експериментальної групи в процесі використання дидактичних ігор природознавчого змісту. Використання дидактичних ігор передбачалося у всіх видах діяльності дітей: заняттях, праці в природі, спостереженнях, екскурсіях і так далі
Для визначення ефективності виконаної роботи в ході формуючого експерименту нами був проведений контрольний експеримент.
Аналіз результатів діагностики у дітей експериментальної і контрольної груп в контрольному експерименті показав, що рівень сформованості екологічних знань підвищився в обох групах, проте динаміка його підвищення в експериментальній групі була вища.
Це дозволило зробити висновок, що гіпотеза про те, що цілеспрямована робота по екологічному вихованню дітей проходитиме успішно, якщо в процесі даного виховання використовуватимуться дидактичні ігри природознавчого змісту, підтвердилася.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: