


Змiст:
1. Короткий історичний огляд розвитку організаційних форм навчання
2. Переваги та недоліки класно-урочної системи навчання у порівнянні з іншими системами
3. Сутність уроку, його ознаки. Класифікація уроків
4. Структура уроків
5. Вимоги до сучасного уроку
6. Дидактичні умови оптимального застосування лекцій, семінарів, практичних занять, заліків
7. Підготовка вчителів до занять
Література
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com