перейти на сайт>>

Використання методів випереджуючого навчання на уроках математики в початкових класах

ID роботи: 1643
Тип роботи:
Об'єм: 25 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1 Теоретичні основи використання методів випереджаючого навчання
1.1. Значення та роль використання пізнавальних завдань випереджаючого характеру в процесі навчання дітей молодшого шкільного віку
1.2. Використання елементів теорії вірогідності і статистики на уроках математики в початковій школі як метод випереджаючого навчання
Розділ 2 Методика вивчення методів випереджаючого навчання
2.1. Характеристика умов проведення експерименту
2.2. Проведення констатуючого та формуючого експерименту
2.3. Контрольний експеримент
Висновок
Список використаних джерел
Додатки



Висновок:

У даній курсовій роботі ми спробували показати, наскільки багатообразний і цікавий мир завдань і вправ, як важливо, починаючи з початкової школи, розвивати логіку дитини, його розумові здібності, вводячи навіть таке складне поняття як теорія вірогідності.
Деякі види завдань, прийнятні для початкової школи, розглядалися нами детальніше, ретельніше розкривалася методика роботи з ними. Багато завдань недоступні дітям молодшого шкільного віку, хоча окремі елементи їх можна пропонувати на уроках математиків і заняттях за інтересами як елемент випереджаючого навчання.
На підставі вивченій літературі і результатів експерименту ми прийшли до виводів:
1. У нині чинних підручниках із математики розглянуті вище завдання присутні, але у малій кількості і епізодично.
2. Оскільки багато завдань з елементами теорії вірогідності і статистики доступні дітям молодшого шкільного віку, цікаві їм і тісно пов'язані з програмою по математиці, то їх необхідно включати в підручники. Вони привертають хлоп'ят і роблять уроки багатообразними і цікавими.
3. Необхідно ретельніше розробити методику роботи завдань з елементами теорії вірогідності і статистики.
4. Система вище розглянутих завдань і вправ дозволяє активізувати мислення дітей.
5. Використання методів випереджаючого навчання, зокрема різноманітних завдань з елементами теорії вірогідності і статистики в курсі математики початкової школи дозволяє:
розвивати:
— логічне і взагалі математичне мислення;
— здібності до вирішення нестандартних завдань;
— інтерес до математики як науки;
уточнювати математичні поняття; знайомитися з новими поняттями, створюючи хорошу базу знань для навчання в середньому і старшій ланці школи;
розширювати:
— круг вправ в курсі математики початкової школи;
— круг інтересів молодших школярів.
Таким чином, наша гіпотеза в цілому підтверджується: завдання з використанням елементів теорії вірогідності і статистики можна і потрібно вводити в курс математиків початкової школи в більших обсягах. Це дітям доступно і цікаво.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: