перейти на сайт>>

Виховання гуманістичних відносин у дітей дошкільного віку

ID роботи: 1645
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні основи та умови виховання гуманістичних відносин у дошкільному віці
1.1. Виховання основ гуманізму
1.2. Особливості гуманістичного виховання дітей дошкільного віку
1.3. Аналіз завдань гуманістичного виховання в сучасних програмах дошкільного виховання і методів їх реалізації
2 Виховання навичок гуманістичної поведінки у дітей дошкільного віку
2.1. Методика виховання звичок етичної поведінки у дошкільному віці
2.4 Планування роботи по формуванню культури поведінки дітей
2.3 Діагности рівня сформованості деяких звичок гуманістичних відносин
Висновок
Використана література



Висновок:

У наш час в суспільній свідомості вже позначився узагальнений образ людини, що відповідає вимогам двадцять першого століття. Це фізично здорова, освічена творча людина, здатна до суспільної праці, будівництву власного життя, сфери проживання і спілкування, згідно з основними гуманістичними принципами. Тому проблема гуманістичного виховання в дитячому саду на сучасному етапі життя суспільства набуває особливої актуальності і значущості.
Формування гуманістичних відносин у дітей відбувається під впливом об'єктивних умов життя, навчання і виховання, в процесі різної діяльності, засвоєння загальнолюдської культури і ефективно здійснюватиметься як цілісний процес педагогічною, відповідною нормам загальнолюдської моралі, організації всього життя дитини з урахуванням їх вікових і індивідуальних особливостей. Тому учбово-виховна робота повинна включати етичні ідеї і здійснюватися в різноманітних і ефективних формах, змістовно і при належній емоційній насиченості.
Багатство ідейно-етичного змісту учбово-ігрових занять, різноманітність видів діяльності поза заняттями, устрій життя в сім'ї - найважливіші джерела формування гуманістичних відносин у дитячому віці.
В ході вирішення завдань, поставлених перед роботою, вивчені суть, форми і методи виховання гуманістичних відносин дошкільників середньої групи.
Ми прийшли до висновку, що для успішного формування гуманістичних уявлень і вчинків необхідне:
- повне розуміння суті етичного виховання як психолого-педагогічного процесу;
- знання «механізмів» формування гуманістичних відносин;
- уміння планувати роботу по формуванню культури поведінки, уміти розробляти творчо і застосовувати на практиці ефективні шляхи і засоби гуманістичного виховання і так далі
Вирішальне значення для виховання гуманістичних відносин має позитивний етичний досвід, особливе значення для накопичення якого має спілкування і спільна діяльність дітей. Але досвід лише тоді приведе до мети, коли поведінка здійснюватиметься по високих мотивах.
Гуманістичні відносини, уявлення, вчинки, які формуються на заняттях, закріплюються або декілька видозмінюються у вільний час. Це може бути колективна гра або сумісна праця. Але всі розрізнені, деколи суперечливі факти, отримані з різних джерел, повинні бути об'єднані в свідомості дитини і стати основою для формування етичних уявлень. Рішення цієї задачі відбувається в процесі різних вправ, бесід, ігор, занять на етичну тему. В кінці звичайного виводиться етичне правило, дотримання якого потрібно вимагати від всіх хлоп'ят.
Складність процесу формування особи полягає в тому, що виховні дії переробляються дитиною з урахуванням досвіду, що є у нього, його психічних особливостей. При однакових виховних діях розвиток особи може протікати по-різному. Тому проведення виховних заходів ще не гарантує етичного розвитку дитини.
Ефективність етичної освіти дошкільників багато в чому залежить і від узгодженої роботи дошкільної установи і сім'ї. Робота повинна вестися паралельно, доповнюючи один одного.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: