перейти на сайт>>

Характеристика структури та розвиток підприємств ресторанного господарства у Китаї

ID роботи: 1857
Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ І. Розвиток ресторанного господарства Китаю
1.1. Характеристика сучасного стану ресторанної галузі Китаю
Усього
За формами власності
1.2. Характеристика факторів, що впливають на розвиток ресторанної галузі Китаю
Розділ ІІ. Дослідження структури організації ресторанного господарства Китаю та його особливості
2.1. Загальна характеристика та особливості національної кухні Китаю
2.2. Основні ознаки класифікації закладів ресторанного господарства
2.3. Типи закладів ресторанного господарства та особливості обслуговування
Висновок
Використана література
Додатки



Висновок:

Останнім часом у сфері ресторанного господарства відбуваються значні кількісні та якісні зміни. Ринкові умови господарювання вимагають від підприємств нового погляду на питання ефективного функціонування в нових умовах.
Зміна місця ресторанного господарства в системі класифікації видів економічної діяльності обумовлює новий етап його розвитку.
Підприємство в сучасних умовах господарювання все більше налаштовується на ефективно діючу систему маркетингової концепції управління. Реклама, як найпотужніший засіб маркетингових комунікацій, є на цьому шляху безцінним знаряддям.
Досліджуючи сучасні тенденції розвитку ресторанного господарства необхідно підкреслити наступне:
– по-перше – подальше загострення конкуренції в ресторанній сфері, обумовлене не тільки змінами на внутрішньому ринку, але і збільшенням присутності іноземних конкурентів, які мають більший досвід роботи та знання у сфері конкурентної боротьби у ресторанному бізнесі;
– по-друге – надзвичайна розвинутість рекламного ринку, найрізноманітніші пропозиції, які перетворюють рекламу у сферу активного розвитку технологій, відкривають нові можливості та перспективи;
– по-третє – сучасна людина надзвичайно перевантажена всілякою візуальною та аудіо інформацією, потенційного споживача важко чимось здивувати, спостерігається певна байдужість до сприйняття, споживач бачить наскрізь всі маркетингові прийоми – тобто все складніше привернути увагу, так би мовити влучити в контекст ситуації.
Як висновок зазначимо, конкуренція сьогодні розгортатиметься не в сфері виробництва, а в області доставки інформації споживачам.
У зв’язку з цим, підприємства ресторанного господарства стикаються з багатьма труднощами: традиційні методи реклами вже не здатні привернути увагу споживача, зниження ефективності реклами та необхідність підвищення витрат на просування, ефект стандартних рекламних кампаній катастрофічно знижується. Сьогодні таку ситуацію розуміють і рекламні професіонали, до послуг яких звертаються заклади ресторанного бізнесу, і самі замовники. Як стверджують фахівці, в наявності криза жанру традиційної реклами.
Сучасні люди активні, динамічні, тому ресторанам необхідно впроваджувати такі додаткові послуги, які б заохочували людей до різних видів соціально-культурної активності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: