перейти на сайт>>

Вплив попиту на рівень цін у сфері туризму

ID роботи: 1940
Тип роботи:
Об'єм: 48 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ І. Теоретичне дослідження особливостей впливу попиту на формування ціни туристичного продукту
1.1. Механізм формування цінової політики туристичного підприємства
1.2. Взаємозв’язок попиту та ціни на туристичний продукт
1.3. Формування цінової політики туристичної фірми з урахуванням фактору попиту
Розділ ІІ. Вплив попиту на формування цінової політики туристичної фірми
2.1. Загальна характеристика ЗАТ ТФ „САМ”
2.2. Аналіз цінової політики туристичного підприємства ТФ «САМ»
2.3. Взаємозв’язок попиту та цінової політики ТФ «САМ»
Висновки
Використана література
Додатки



Висновок:

Таким чином, цінова політика туристичного підприємства полягає в тому, щоб встановлювати на туристичний продукт такі ціни, так варіювати ними, в залежності від ситуації на ринку, щоб опанувати його максимально можливою часткою, домогтися запланованого обсягу прибутку, тобто успішно вирішувати всі стратегічні завдання, а також завдяки ефективній ціновій політиці збільшувати прибуток від продажу путівок. У нашій країні в області цінової політики ще не вистачає необхідного досвіду і знань. Звідси значення вивчення різних підходів в ціновій політиці туристичного підприємства, особливостей, умов і переваг їх практичного застосування.
Попит на туристичні послуги є головним регулятором рівня цін, тому його прогнозування повинне стати найважливішою умовою вироблення ефективних цін.
У цій роботі була розглянута цінова політика туристичного підприємства «САМ». Проаналізувавши цінову політику цього підприємства, можна зробити висновок, що від правильного вибору цінової стратегії залежить ефективність діяльності туристичного підприємства. Уміння правильно варіювати цінами на туристичний продукт і послуги, що надаються туристичним підприємством, забезпечує збільшення потоку клієнтів ТФ «САМ», а також збільшується кількість агентів, готових рекламувати і продавати тури на різні напрямки, за якими спеціалізуються дане туристичне підприємствах.
Проаналізувавши цінову політику туристичного підприємства «САМ», в даній курсовій роботі запропоновані різні варіанти проведення цінової політики на даному туристичному підприємстві. Зараз це найбільш актуально, тому що туризм з кожним роком все більше розвивається, і все більше число людей хочуть і мають можливість подорожувати. Таким чином, розробка нових цінових програм допоможе туристичному підприємству витримати конкуренцію з боку інших туристичних підприємств, значно збільшити потік клієнтів, що в підсумку призведе до завоювання лідируючих позицій на ринку надання туристичних послуг, а також призведе до збільшення прибутку підприємства.
З цього випливає, що цінова політика є дуже важливою складовою в загальній діяльності туристичного підприємства «САМ», і що вибір правильної цінової стратегії, а також гнучка цінова політика допоможе збільшити ефективність діяльності туристичного підприємства й розвиватися надалі, бути конкурентоспроможним і продовжувати свою діяльність, освоюючи і розробляючи туристичні продукти за новими напрямками, отримуючи при цьому максимальний прибуток.
Слід зазначити, що у даний час туристичне підприємство «САМ» проводить вельми ефективну цінову політику, що сприяє залученню все більшої кількості клієнтів та агентів, які бажають працювати з даними туристичним підприємством.
Туристичне підприємство не просто призначає ту чи іншу ціну, воно створює цілу систему ціноутворення, що охоплює різні товари та послуги в рамках товарного асортименту і враховує відмінності у витратах з організації збуту в різних географічних регіонах, відмінності в рівнях попиту, розподіл покупок за часом і інші фактори. Крім того, туристичне підприємство діє в умовах постійно мінливого конкурентного оточення і іноді саме виступає ініціатором зміни цін, а іноді відповідає на цінові ініціативи конкурентів. Підприємство встановлює вихідну ціну, а потім коригує її з урахуванням різних факторів, що діють в навколишньому середовищі.
Таким чином, можна зробити висновок про те, що ціна - основний інструмент цінової політики туристичного підприємства. І тому стратегія ціноутворення повинна бути ув'язана з загальними цілями підприємства відповідно до системи маркетингу і відображати їх. Виходячи зі всього вищепереліченого, можна зробити висновок, що за рахунок грамотної і достатньо гнучкої цінової політики на всіх напрямах, які пропонує підприємство ТФ «САМ», може очікуватися істотна притока клієнтів. Також вигідні пропозиції і для агентів, готових співробітничати з ТФ «САМ». Весь час, удосконалюючи цінову політику і розробляючи нові вигідні пропозиції можна добитися значної притоки клієнтів і партнерів, що у результаті приведе до збільшення максимального прибутку.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: