перейти на сайт>>

Мерчандайзінг: суть, методи організації

ID роботи: 2037
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ
1. Поняття мерчендайзингу та його значення у діяльності торгівельного підприємства
2. Загальна характеристика магазину
3. Організація мерчендайзингу у магазині ПП Бондаренко
4. Вплив заходів мерчендайзингу на стимулювання продаж магазину ПП Бондаренко
5. Удосконалення технології мерчендайзингу у магазині ПП Бондаренко
1. Ввести посаду мерчандайзера
2. Правильне розташування товару на полицях
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

Донедавна вважалося, що покупця у момент продажу можна спровокувати на придбання жорстко обмеженої групи товарів. Наприклад, парфумерії, косметики й інших імпульсних покупок. Сьогодні прийоми мерчендайзингу використовують у багатьох областях ринку: від споживчих до промислових товарів. Як уже підкреслено, щоб привернути увагу покупця або змінити його ставлення до товару, не завжди варто витрачати величезні засоби на рекламу. Того самого ефекту, але з меншими витратами можна досягнути шляхом створення умов, що підштовхнуть людину до здійснення купівлі тоді, коли вона безпосередньо стоїть навпроти товару. Адже дуже часто остаточне рішення ухвалюється у самому магазині, а не за його порогом. Отже, інструментарій мерчендайзингу як знаряддя невербальної комунікації може стати останнім способом переконати в необхідності купівлі.
Таким чином, для справжніх фахівців мерчендайзинг — це не дива і не фокуси, а абсолютно конкретна методика для значного підвищення продажів, отримання додаткового прибутку та здобуття конкурентних переваг. І тому поряд із класичними напрямками просування товарів в Україні потрібно активніше впроваджувати методи мерчендайзингу, використовуючи світовий досвід та власні напрацювання.
Викладення в магазині ПП Бондаренко направлене виключно на інтереси покупців. Все робиться для того, щоб покупець подовше затримався у кожної полиці, щоб йому було цікаво розглядати товар і вибирати необхідний.
У торговому залі можна побачити товари, на які діє спеціальна знижка. Вони також відмічені значком.
Персонал, що працює в ПП Бондаренко ввічливий з покупцями, здатний проконсультувати у виборі товару.
Як висновок необхідно відзначити, що принципи мерчандайзинга, використовувані в магазині ПП Бондаренко, представлені в повному об'ємі. Вони надають дієву допомогу у виборі і придбанні товарів споживачами. У магазини цієї мережі хочеться повертатися за новими покупками.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: