Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Джерела повісті М. Коцюбинського „Тіні забутих предків”
2. Взаємодія реального та фантастичних світів у повісті „Тіні забутих предків”
2. Взаємодія реального та фантастичних світів у повісті „Тіні забутих предків”
3. Символіка твору М.Коцюбинського
Висновки
Література
Висновок:
Питання взаємин людини з природою все частіше стає предметом відкритого студіювання та обговорення вчених, громадськості, котрі трансформують його чи то в сферу екологічну, чи то філософську. Не залишається названа проблема поза увагою і в дослідженнях релігійних традицій українського народу, коли людина перебуваючи серед природи, цілком залежала від неї, бо саме природа живила її енергією, вірою у вічне життя. Побутує помилково усталений вислів - "Людина - цар природи". Будучи далекоглядними, відвертими та в міру прагматичними, можемо піддати сумніву дане твердження, адже з давніх-давен людина складала єдине ціле з природою, була її дитям, і чи не тому світ менше хвилювали проблеми екологічного, морально-етичного, частково політичного характеру.
Досліджуючи погляди гуцулів на природу, зауважимо, що основи релігійних традицій мешканців цього краю сягають правічних джерел, тих часів, коли предки мали за Бога природу, поклонялися їй, складали молитви. Християнство не змогло знищити язичницьких вірувань, які випливали зі способу життя горян. Це свого часу зауважив М. Коцюбинський, який, збираючи матеріал для повісті "Тіні забутих предків" досить добре вивчив світ уявлень населення Гуцульщини і констатував: "Глибокий язичник, гуцул усе своє життя, до смерті проводить у боротьбі зі злими духами, які населяють ліси, гори та води. Християнством він скористався тільки для того, щоб прикрасити язичницький культ" 14,45.
У "Тінях забутих предків" особливо виразно виявилася така риса письменника, як зумовленість образної системи твору конкретною місцевою, побутовою, історичною, соціальною і національною обстановкою, баченням світу крізь призму персонажів. Та оскільки сама обстановка незвичайна, то й асоціації та образи інколи можуть видатися незвичайними, своєрідними, навіть – дивовижними. Однак, як слушно відзначив І.О. Денисюк, чудова фантастика, якій піддається автор і читач, є реалістичним світосприйманням гуцула. У глибокому реалізмі і силі типізації Коцюбинського переконується кожний, хто побував на Гуцульщині навіть через піввіку після автора "Тіней забутих предків".
М.Горький назвав "Тіні забутих предків" М.Коцюбинського "отличным очерком", М.Лисенко – чудовою поемою в прозі. У цьому творі, як в "Лісовій пісні Лесі Українки та "В неділю рано зілля копала" О. Коцюбинської, відтворюються повір'я, передсуди, марновірства і забобони, які обплутують людину, отруюють її життя; засуджується сите міщанське животіння; показується страшне протиріччя між мрією і дійсністю в капіталістичних умовах, що проникають в найглухіші закутки, а тим самим підказується думка про необхідність змінити ці умови, боротись за таке суспільство, де б мрія і дійсність злилися, в якому людина вийшла б з-під влади темноти, забобонності і марновірства, що безроздільно панували над душами гуцулів 17,22.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com