Тип роботи:
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 90 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Життєвий та творчий шлях М.В. Нестерова
1.1. М.В. Нестеров - як художник перехідного періоду рубежу XIX - XX століть
1.2. Релігійні аспекти формування художньо-філософської думки М Нестерова
Розділ ІІ. Становлення М.В. Нестерова як художника і характеристика його творчості
2.1. Церковний живопис М. Несторова
2.2. Доля російської жінки в картинах М. Нестерова
2.3. Творчі шукання Нестерова у картинах «Свята Русь» та «Душа народу»
2.4. М. Нестеров як художник-портретист
Висновок
Список літератури
Додатки
Висновок:
Стежачи за зростанням, за еволюцією М.В. Нестерова - художника, можна побачити, як цілеспрямовано і послідовно він здійснював особливу програму, ним в словах, природно, не формульовану. Відбувається розвиток, збільшення його образів. Він втягується, подібно Сурікову, в історичне минуле своєї країни. Те, що Нестеров був реалістом, в кращому сенсі слова художником правди, пов'язаним з Росією, і з народом, в цьому сумнівів немає.
Кажучи про його ранню творчість, можна відмітити, що Нестеров - один з чудових історичних ілюстраторів в нашому мистецтві. У кращих своїх творах він ніколи не йшов по шляху зовнішньої ілюстрації. Вважаються чудовими фантастично-реальними ілюстрації М. Нестерова до «Коника-Горбоконика», і зовсім забуті, дуже хорошими - до А.С. Пушкіна.
Художник з незвичайною послідовністю утілив у ряді образів долю жінки, її «недолю» в старий час. У «відлюдниках» Нестерова відсутній самий мотив молитовного екстазу, самомучення, покаяння, аскетизму. Смуток, щімка покірність долі, - це в наявності. Але навколо нестеровських героїнь не товсті стіни келій, а природа, яка акомпанує навіть картині «Велике постриження». Долю російської дівчини М. Нестеров не занурює в сумний селянський побут, як це робили С.В. Іванов і В.М. Максимов, і ніяк її не ідеалізує, як це собі дозволяли салонові художники К.Е. Маковський і С.С. Сагочко, а прагне її образ узагальнити 4, 110.
Михайло Васильович Нестеров, що прожив вісімдесят років, пережив в своїй довгій і многотрудній творчій біографії два піки - визнання як одного з перших релігійних художників рубежу століть і як одного з кращих портретистів, класика радянського мистецтва передвоєнної пори.
Придворний художник царського прізвища, що свого часу розписував престижні, грандіозні храми за замовленням наближених самодержця, він за рік до кончини був удостоєний Сталінської премії.
При цьому нікому і в голову не приходило визнати Нестерова спритним пристосованцем: мало хто мав в художніх кругах такий міцний етичний авторитет, рівно користувався визнанням інтелігенції і рядових глядачів. Це і зрозуміло: вихованець московської школи, не дивлячись на захоплення євангельськими, іконописними сюжетами, він завжди тримався простої і ясної художньої мови.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com