


Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці
1.1 Особливості емоційної сфери та психофізіології підлітків
1.2 Тривожність підлітка як емоційне явище
1.3. Поняття соціального становища підлітка в шкільному колективі
Розділ 2. Емпіричне дослідження емоційно-афективної сфери особистості у юнацькому віці
2.1. Методика дослідження
2.2. Організація дослідження
2.3. Результати дослідження
Висновок
Використана література
Висновок:
Дослідження було присвячене вивченню емоційно-афективної сфери в юнацькому віці.
Емпіричне дослідження, проведене у курсовій роботі показало:
1. Дослідження підтвердило початкову гіпотезу про те, що впродовж старшого підліткового віку агресивність виступає як відносна стійка особова освіта.
2. У всіх вікових групах приблизно половина вибірки має вираженість агресивності як особової освіти.
3. Рівень агресивності впродовж трьох років експерименту зазнає істотну динаміку. Найбільші зміни відбуваються в 14 років (9 клас).
4. Були виявлені гендерні відмінності: у дівчаток рівень агресії зберігається, у хлопчиків достовірно знижується. Найбільш насиченими категоріями відповідей були: Активність, Директивність, Коммуникатівность.у хлопчиків впродовж трьох років відсоток «агресивних» знижувався з 63,63% до 45,45. Насиченість категорій відповідей така ж як і у дівчаток, а саме, самими насиченими стали: Активність, Директивність, Комунікативність. Були виявлені гендерні відмінності: у дівчаток рівень агресії зберігається, у хлопчиків достовірно знижується.
5. Практичні рекомендації. Необхідно навчити дітей навикам позитивного спілкування, взаємодії з іншими членами соціуму, уміння знаходити альтернативні мирні шляхи вирішення конфліктів.
Велику важливість також мають навики спільної роботи, тому цьому слідує особлива увага, зокрема в рамках школи.
Провідна роль в попередженні і корекції агресивності у дітей і підлітків належить сім'ї, батькам. Проте велике значення і педагогів, і, зрозуміло, психологів
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com