перейти на сайт>>

Моніторинг як складова фінансового контролю

ID роботи: 3368
Тип роботи:
Об'єм: 49 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Особливості системи фінансового моніторингу як складової фінансового контролю
1.1. Система фінансового моніторингу в Україні
1.2. Класифікація суб’єктів фінансового моніторингу
1.3. Моніторинг як метод фінансового контролю
2. Аналіз ефективності організації фінансового моніторингу в україні
2.1. Характеристика органів нагляду і контролю в межах системи державного фінансового моніторингу
2.2. Аналіз роботи системи фінансового моніторингу України
2.3. Аналіз ефективності заходів, здійснених суб'єктами фінансового моніторингу
3. Удосконалення фінансового моніторингу як складової фінансового контролю
3.1. Недоліки сучасної системи фінансового моніторингу в Україні
3.2. Шляхи удосконалення фінансового моніторингу як напрямку фінансового контролю
Висновки
Література
Додатки



Висновок:

На сьогодні відносини між органами державного фінансового моніторингу й фінансовими установами лише на етапі становлення. Тому саме тепер дуже важливо, щоб у таких відносинах уже зараз було якомога більше визначеності, мінімум неврегульованих питань, щоб кожна сторона таких відносин чітко знала свої права й обов’язки. Це потрібно як для поточної спільної роботи з виявлення сумнівних операцій, так і для проведення перевірок фінансових установ органами фінансового моніторингу, адже будь-яка неврегульованість, як відомо, створює передумови для зловживань.
На даний момент в Україні діє дворівнева система фінансового моніторингу:
Система державного фінансового моніторингу охоплює Державну комісію з цінних паперів та фондового ринку, Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг і Національний банк України. Саме ці інститути виконують функції регулювання та нагляду за діяльністю юридичних осіб разом з спеціально вповноваженим органом виконавчої влади з питань фінансового моніторингу – Державним комітетом фінансового моніторингу України, на який покладено не тільки збір, обробку й аналіз інформації про підозрілі фінансові операції, а й повноваження передавати узагальнені матеріали правоохоронним органам, за умов достатності підстав вважати фінансову операцію пов'язаною з легалізацією „брудних” коштів або фінансуванням тероризму.
Система первинного фінансового моніторингу включає надавачів фінансових послуг (суб'єктів первинного фінансового моніторингу). Суб'єкти первинного фінансового моніторингу зобов'язані проводити ідентифікацію осіб, що здійснюють підозрілі фінансові операції, забезпечувати виявлення та реєстрацію таких операцій, а також оперативне подання інформації про них спеціально вповноваженому державному органу.
Роль Уповноваженого органу виконує в Україні Державний комітет фінансового моніторингу Міністерства фінансів. Необхідність Уповноваженого органу доведена світовою практикою. Керуючись, очевидно, тією ж світовою практикою Держкомфінмоніторинг побудував методи своєї діяльності. Однак, навіть орієнтація на світовий досвід не дала можливості уникнути проблем.
Кінцевим етапом процесу фінансового моніторингу є інформаційний обмін з Уповноваженим органом, тобто надсилання повідомлення про операцію. Повідомлення складається з сукупності електронних платіжних документів, які свідчать про здійснення операції, та спеціальних ознак цих документів, які визначаються довідниками Держкомфінмоніторингом. Перелік і зміст довідників визначається наказами Уповноваженого органу і призначені вони для аналізу обсягу одержаної інформації, зокрема:
її сортування відповідно до критеріїв обов’язкового або внутрішнього фінансового моніторингу;
визначення змісту операції та її додаткових характеристик.
Однак, довідники Уповноваженого органу вочевидь мало сприяють аналізу одержаної інформації, що підтверджено, численними запитами цього органу на адресу суб’єктів первинного фінансового моніторингу, а, також відсутністю результатів діяльності Уповноваженого органу.
Здійснений аналіз свідчить про значний поступ в убезпеченні фінансової системи України щодо її використання для відмивання доходів, одержаних злочинним шляхом та фінансування тероризму. З метою підвищення якості роботи системи фінансового моніторингу та затвердження Україною статусу надійного партнера міжнародної спільноти потрібно:
утворення ефективних регіональних систем протидії легалізації (відмиванню) кримінальних доходів та фінансуванню тероризму шляхом координації дій державних органів, фінансових посередників на регіональному рівні;
розширення єдиного інформаційного простору електронної взаємодії державних органів-учасників національної системи боротьби з відмиванням коштів та фінансування тероризму;
удосконалення інформаційно-аналітичної системи та нормативної бази для повної автоматизації процесу інформаційного обміну з фінансовими посередниками.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: