Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні основи естетичного виховання дітей дошкільного віку
1.1. Аналіз наукових досліджень, теоретичне обґрунтування проблеми
1.2. Загальнотеоретичні засади естетичного виховання дітей дошкільного віку
1.2. Формування художньо – естетичного смаку в дошкільників
Розділ ІІ. Експериментальне формування естетичних здібностей дітей старшого дошкільного віку
2.1. Діагностика рівня сформованості естетичних почуттів у дітей дошкільного віку
2.2 Реалізація експериментальної методики естетичного виховання дошкільників
2.3 Аналіз результатів дослідження
Висновок
Використана література
Додатки
Висновок:
Дошкільний період життя людини є особливо важливим для соціокультурного становлення, накопичення й засвоєння знань та формування ціннісних орієнтацій особистості.
Гармонійний, всебічний розвиток особистості неможливий без її естетичного виховання – виховної і педагогічної діяльності, спрямованої на формування у людини здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси. Зрозуміло, що чим глибше в дошкільному дитинстві закладається художньо-естетичний фундамент, тим потужнішою буде соціокультурна віддача молодої особистості у майбутньому суспільному житті.
У ході дослідницької роботи нами була вивчена наукова сутність естетичного виховання. Були визначені психолого-педагогічні основи змісту естетичних уявлень. Була розглянута класифікація методів і прийомів естетичного виховання. Були визначені критерії естетичного виховання. Було визначено місце мистецтва в системі естетичного виховання.
У процесі дослідно-експериментальної роботи були виявлені особливості естетичного розвитку у дітей контрольної та експериментальної груп, а також підібрана серія інтегрованих занять з розвитку естетичних уявлень дітей експериментальної групи. На контрольному етапі нашого дослідження була проведена діагностика, В експериментальній групі відбулися наступні зміни особливо покращилися результати у 4 дітей (40%). У чотирьох дітей (40%) результат збільшився на 2 бали, у трьох дітей (30%) результат покращився на 3 бали. Найбільш значне збільшення відбулося ще в однієї дитини 10% на 3 бали. У однієї дитини результат збільшився на 5 балів.
Аналізуючи індивідуальні зміни в контрольній групі можна зробити висновок, що у двох дітей 22% результати збільшилися на 1 бал, у чотирьох (44%) залишилося на колишньому рівні. Варто зазначити що у трьох (34%) результат був на 1 бал гірший ніж на констатуючому етапі експерименту.
Що ж стосується розподілу за рівнями то в експериментальній групі троє дітей перемістилися на високий рівень, п'ятеро дітей з низького на середній. Двоє дітей залишилися як і раніше, на високому рівні, але у них відбулися зміни в результатах окремих показників естетичного розвитку.
У контрольній відбулися наступні зміни: одна дитина перейшла з середнього на високий рівень, (незначні зміни в показниках). У трьох дітей результат був гірший, ніж на констатуючому етапі діагностики.
У даному дослідженні виявлена роль мистецтва як основи емоційно-естетичного розвитку та визначено потенційні можливості мистецтва як педагогічного чинника формування естетичних якостей особистості.
Виходячи з, вищесказаного можна зробити висновок про те, що мета, поставлена на початку дослідницької роботи досягнута.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com