перейти на сайт>>

Роль дидактичної гри в ознайомленні дітей молодшого дошкільного віку з предметами

ID роботи: 3679
Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Теоретико-методологічні підходи до особливостей використання дидактичної гри в процесі ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з предметами

1.1.  Особливості сприйняття предметів дітьми молодшого дошкільного віку

1.2. Особливості формування уявлень про предмети у молодших дошкільників

1.3. Дидактична гра як основний метод ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з предметами

Розділ ІІ. Аналіз і проведення дослідно-експериментальної роботи з проблеми  дослідження

2.1. Дослідження стану формування уявлень про величину предметів у дошкільників

2.2. Експериментальна робота по формуванню уявлень про властивості предметів  в процесі організації ігрових вправ

2.3. Аналіз результатів експерименту

Висновки

Список літератури

Додатки



Висновок:

Період від 2-х до 3-х років – надзвичайно відповідальний етап в житті дитини, зокрема, в ї інтелектуальному та пізнавальному розвитку.

На другому – третьому роках життя важливо познайомити дитину з усією різноманітністю властивостей предметів: формами, кольорами, розмірами тощо. Дії з предметами слід організувати так, щоб для досягнення потрібного результату необхідно зіставлення предметів за формою, розміром, встановити їх схожість або відмінність. Виконуючи початкові продуктивні дії, дитина 3-го року життя вже знає, що форма, розмір, колір – постійні ознаки предметів, які слід враховувати при виконанні найрізноманітніших дій.

 Як відомо, органом мислення, органом всієї розумової діяльності людини є мозок. У процесі розвитку дитини, коли відбувається ріст мозкових клітин, їх оформлення, коли швидко ростуть нервові волокна – провідні шляхи, які зв’язують мозок з органами почуттів та з м’язами, під час скорочення яких відбуваються різні рухи, приріст маси мозку має велике значення. Найбільш інтенсивне збільшення мозку в ранньому та молодшому дошкільному віці свідчить про те, що саме в цей час діти розвиваються особливо швидко. І дійсно, як багато знань та вмінь набуває дитина протягом перших трьох років свого життя! Вона навчається дивитися і слухати, розмовляти, схоплювати предмети і діяти з ними, стояти, ходити, бігати, стрибати, спускатися і підійматися сходами. А ще дитина оволодіває численними навичками – користуватися ложкою, пензликом, олівцем та багатьма іншими предметами.

В іграх – заняттях дорослий знайомить дитину з предметами, їх відмінностями та ознаками, вчить діяти з ними та називати.

 Гра – дивовижна діяльність, над вивченням якої трудилися багато науковців. Не дивлячись нате, що гра дійсно здається цілком вільним проводженням часу, вона є виключно цінним видом діяльності дітей. У житті малюка гра має надзвичайне значення, яке ні з чим не можна порівняти. Дитина, яка не грається, не може добре і швидко розвиватися.

Основна особливість дидактичних ігор - навчальна. З'єднання в дидактичних іграх навчальної задачі, наявність готового змісту і правил, дає можливість вихователю більш планомірно використовувати ці ігри для сенсорного виховання дітей. Вони створюються дорослими з метою виховання і навчання дітей, але не відкрито, а реалізуються через ігрову задачу, знайомлячи з формами, величинами, просторовими уявленнями, звуками.

Спеціально організовані дидактичні ігри - хороше доповнення до навчання на заняттях з ознайомлення з узагальненими уявленнями, суспільно встановленими сенсорними еталонами: геометричними фігурами, величинами.

   У грі дитина-дошкільник бачить один і той самий предмет з різних сторін, сама приймає різні ролі. Молодші дошкільники у предметних і конструкторських діях вдосконалюють сприйняття, пам’ять, уяву, мислення і рухові навички.

У другому розділі курсової роботи була розроблена програма, спрямована на ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з предметами. Діагностичні обстеження проводилися на вході і виході з програми. Результати заключної діагностики були позитивними.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: