Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретико-методологічні підходи до особливостей використання дидактичної гри в процесі ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з предметами
1.1. Особливості сприйняття предметів дітьми молодшого дошкільного віку
1.2. Особливості формування уявлень про предмети у молодших дошкільників
1.3. Дидактична гра як основний метод ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з предметами
Розділ ІІ. Аналіз і проведення дослідно-експериментальної роботи з проблеми дослідження
2.1. Дослідження стану формування уявлень про величину предметів у дошкільників
2.2. Експериментальна робота по формуванню уявлень про властивості предметів в процесі організації ігрових вправ
2.3. Аналіз результатів експерименту
Висновки
Список літератури
Додатки
Висновок:
Період від 2-х до 3-х років – надзвичайно відповідальний етап в житті дитини, зокрема, в ї інтелектуальному та пізнавальному розвитку.
На другому – третьому роках життя важливо познайомити дитину з усією різноманітністю властивостей предметів: формами, кольорами, розмірами тощо. Дії з предметами слід організувати так, щоб для досягнення потрібного результату необхідно зіставлення предметів за формою, розміром, встановити їх схожість або відмінність. Виконуючи початкові продуктивні дії, дитина 3-го року життя вже знає, що форма, розмір, колір – постійні ознаки предметів, які слід враховувати при виконанні найрізноманітніших дій.
Як відомо, органом мислення, органом всієї розумової діяльності людини є мозок. У процесі розвитку дитини, коли відбувається ріст мозкових клітин, їх оформлення, коли швидко ростуть нервові волокна – провідні шляхи, які зв’язують мозок з органами почуттів та з м’язами, під час скорочення яких відбуваються різні рухи, приріст маси мозку має велике значення. Найбільш інтенсивне збільшення мозку в ранньому та молодшому дошкільному віці свідчить про те, що саме в цей час діти розвиваються особливо швидко. І дійсно, як багато знань та вмінь набуває дитина протягом перших трьох років свого життя! Вона навчається дивитися і слухати, розмовляти, схоплювати предмети і діяти з ними, стояти, ходити, бігати, стрибати, спускатися і підійматися сходами. А ще дитина оволодіває численними навичками – користуватися ложкою, пензликом, олівцем та багатьма іншими предметами.
В іграх – заняттях дорослий знайомить дитину з предметами, їх відмінностями та ознаками, вчить діяти з ними та називати.
Гра – дивовижна діяльність, над вивченням якої трудилися багато науковців. Не дивлячись нате, що гра дійсно здається цілком вільним проводженням часу, вона є виключно цінним видом діяльності дітей. У житті малюка гра має надзвичайне значення, яке ні з чим не можна порівняти. Дитина, яка не грається, не може добре і швидко розвиватися.
Основна особливість дидактичних ігор - навчальна. З'єднання в дидактичних іграх навчальної задачі, наявність готового змісту і правил, дає можливість вихователю більш планомірно використовувати ці ігри для сенсорного виховання дітей. Вони створюються дорослими з метою виховання і навчання дітей, але не відкрито, а реалізуються через ігрову задачу, знайомлячи з формами, величинами, просторовими уявленнями, звуками.
Спеціально організовані дидактичні ігри - хороше доповнення до навчання на заняттях з ознайомлення з узагальненими уявленнями, суспільно встановленими сенсорними еталонами: геометричними фігурами, величинами.
У грі дитина-дошкільник бачить один і той самий предмет з різних сторін, сама приймає різні ролі. Молодші дошкільники у предметних і конструкторських діях вдосконалюють сприйняття, пам’ять, уяву, мислення і рухові навички.
У другому розділі курсової роботи була розроблена програма, спрямована на ознайомлення дітей молодшого дошкільного віку з предметами. Діагностичні обстеження проводилися на вході і виході з програми. Результати заключної діагностики були позитивними.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com