Тип роботи:
Об'єм: 14 стор.
Вартiсть: 25 грн.
Змiст:
1. Види конкуренції
2. Оцінка конкурентоспроможності продукції
Практичне завдання вар 2
Визначити рівень конкурентоспроможності організації на основі вихідних даних, наведенних в таблиці 2.2. Проаналізувати структуру товарної маси. Дати рекомендації про доцільність зняття з виробництва конкретного товару.
Таблиця 2.2 Показники конкурентоспроможності організації
Показники | Товари організації | |||
А | Б | В | Г | |
1. Ринок, на якому представлений товар | промислово-розвинені країни | інші країни | внутрішній ринок | внутрішний ринок |
2. Показник значущості ринку | 1 | 0,7 | 0,5 | 0,5 |
3. Рівень конкурентоспроможності товару на даному ринку | 0,96 | 0,98 | 1,0 | 0,97 |
4. Обсяг продажу товару на даному ринку, млн.. грошових од. | 60 | 200 | 850 | 63 |
Список літератури
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com