Тип роботи:
Об'єм:
17 стор.
Вартiсть:
20 грн.Змiст:
1. Теоретичні основи організації маркетингової служби компанії, що діє на міжнародному ринку
2. Аналіз організації маркетингової служби компанії, що діє на міжнародному ринку
Висновок
Список використаної літератури
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com


21 Січня 2012
admin
Категория: 
