Тип роботи:
Об'єм: 22 стор.
Вартiсть: 40 грн.
Змiст:
5. Поняття, класифікація та типи впливів референтних груп.
15. Фактори впливу на поведінку покупця в промисловому середовищі.
25. Методики модифікації поведінки споживачів.
Практичне завдання №5.
Ви є консультантом у фірмі, що робить чоловічий одяг. Як Ви будете виявляти впливових людей у студентському середовищі?
Практичне завдання №15.
Визначте, використовуючи лексикографічне правило, якій марці віддасть перевагу споживач?
РЕЙТИНГ ДЛЯ ІЛЮСТРАЦІЇ ПРАВИЛА РІШЕННЯ
Показник | Ступінь важливості покупця | Марка А | Марка Б | Марка В | Марка Г |
Смак | 1 | Відм. | Відм. | Дуж. доб. | Відм. |
Ціна | 2 | Дуж. доб. | Доб. | Відм. | Задов. |
Поживність | 3 | Доб. | - | Погано | Відм. |
Зручність | 4 | Задов. | - | Відм. | -
|
Практичне завдання №25
Розгляньте такі пропозиції зі щотижневого використання купонів на знижки під час просування на ринок нового виду легкої закуски на протязі одного місяця.
Пропозиція | Тиждень | |||
1 | 2 | 3 | 4 | |
А | знижка 50 % | нема купона | нема купона | нема купона |
В | знижка 50 % | знижка 50 % | знижка 50 % | знижка 50 % |
С | знижка 50 % | знижка 35 % | знижка 20 % | знижка 5 % |
D | знижка 5 % | знижка 20 % | знижка 35 % | знижка 50 % |
Як ви думаєте, за яким варіантом знижок можна отримати найбільшу кількість покупців? Обґрунтуйте свій висновок.
Література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com