Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 40 грн.
Змiст:
3. Принципи дослідження поведінки споживачів
13. Загальна модель поведінки покупців у промисловому середовищі Шета
23. Особливості рекламного повідомлення, що спонукують споживачів до здійснення покупок
Практична частина
Питання 3.
Необхідно підготувати рекламний матеріал для крамниці, що торгує меблями. Як варто змінити рекламу, якщо в ролі цільових споживачів будуть виступати люди не з вищих і середнього, а з нижчих і середніх класів?
Питання 13.
Припустимо, що один великий універмаг недавно найняв Вас на роботу. Вас попросили підготувати аналіз ринку меблів у вашому місті. Директор магазина хоче скласти анкету для нього. Підготуйте конкретний вміст анкети, метод збору даних, методи аналізу.
Питання 23.
Маркетингове дослідження показало, що споживачі мають дуже незначні знання про ціни на продукт фірми – виробника і продукти конкурентів. Коли їх попросили назвати точну ціну, багато з них не змогли або не захотіли цього зробити. Більш того, серед тих, хто все-таки назвав яку-небудь цифру, відхилення від фактичної ціни було в межах плюс-мінус 25 %. Які висновки можна зробити про чутливість споживачів до ціни при прийнятті рішення про покупку?
Використана література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com