перейти на сайт>>

Методика викладання курсу естетики в середній загальноосвітній школі України

ID роботи: 5243
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Теоретичні підходи до методики викладання курсу естетики в середній загальноосвітній школі

1.1. Аналіз психолого-педагогічних підходів до викладання естетики

1.2. Функції  естетичного виховання в сучасній українській школі

Розділ ІІ. Методологічна база викладання курсу естетики у загальноосвітній школі

2.1. Класифікація методів  естетичного виховання

2.2. Характеристика основних засобів, які впивають на формування естетичного смаку

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:

Методика формування естетичних почуттів – це процес розвитку й удосконалення естетичного сприймання мистецьких творів, відповідної емоційної реакції та вміння передати словесними засобами духовно-естетичну насолоду.

Проведене дослідження підтвердило ефективність використання естетико-культурологічного компонента в навчанні та комплексного впливу всіх мистецтв на формування чуттєвої сфери.

У процесі застосування запропонованої методики ґрунтовно збагатилися знання учнів про естетико-філософські поняття: естетичні категорії та відповідні їм почуття, структурні елементи естетичної свідомості, а також про мистецтвознавчі, які відтворюють явище взаємодії мистецтв: живописна поезія, поетичний живопис, музична поезія, поетична музика, музичний живопис, архітектура – застигла музика; кіно, театр – синтетичне мистецтво; поетичне кіно.

Дослідження дає підстави стверджувати, що формування естетичних почуттів сприяє збагаченню естетичного досвіду та підвищенню рівня естетичної вихованості, а отже, естетичної свідомості особистості (смаків, ідеалів, уподобань).

Керування процесом формування естетичних почуттів учнів базується на розробці методики, якою враховано низку психолого-педагогічних умов:

а) опору на принципи особистісно-зорієнтованого, проблемного і розвивального навчання;

б) відбір естетично значущих мистецьких творів до програмового матеріалу з літератури;

в) визначення оптимальних методів і прийомів вивчення літератури у взаємодії з різними видами мистецтв (демонстрування, порівняння, зіставлення творів різних мистецтв, вирішення проблемних ситуацій,  дискусія, евристична бесіда, дослідницько-пошуковий метод, метод вивідних знань);

г) урахування вікових можливостей естетичного сприймання та переживання мистецьких творів, формування на цій основі вмінь дати естетичну оцінку твору і своїм почуттям; д) методичне забезпечення: розробка авторських видів уроків, таблиць, створення навчально-методичних посібників і методичних рекомендацій для вчителів до вивчення оглядових і монографічних тем.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: