перейти на сайт>>

Корекційно-розвиваюча роль трудового навчання у молодших школярів з розумовою відсталістю

ID роботи: 5334
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

розділ І. Трудове навчання – основа всебічного розвитку особистості розумово відсталих учнів

1.1. Роль праці у всебічному розвитку особистості

1.2. Своєрідність трудової діяльності розумово відсталих учнів і формування їхньої особистості

1.3. Особливості здійснення процесу спеціально організованого трудового виховання під час вихованих спрямувань з різних видів побутової праці

Розділ II. Дослідження можливостей  впливу трудового навчання на  розвиток молодших школярів з розумовою відсталістю

2.1. Вивчення сформованості трудових умінь та навичок розумово відсталих учнів початкової школи

2.2. Опис колекційної роботи по формуванню трудових навичок  у молодших школярів з розумовою відсталістю

2.3. Аналіз результатів, отриманих в ході дослідження

Висновок

Список літератури

Додатки



Висновок:

В ході виконання курсової  роботи було зроблено наступні висновки: організація дитячої праці, має важливе значення у процесі навчання та виховання розумово відсталих учнів початкової школи.

У процесі трудового навчання освоюється послідовність трудових  операцій. Це допомагає розумово відсталим дітям оволодіти навиками елементарного планування і організації побутової праці. У дітей  формуються уміння чергувати, накривати на стіл, розкладати матеріали і прибирати після закінчення вправ; всіх дітей привертають до щотижневого прибирання класної кімнати.

Оскільки навики самоорганізації у розумово відсталих молодших школярів сформовані недостатньо, вчитель показує, як може бути досягнута узгодженість дій, домовленість.

Основна форма організації дитячої праці учнів в розумовою відсталістю  – включення їх в колективну трудову діяльність суспільно значущого змісту.

Всі поставлені нами завдання виконані: виявлена значущість корекційно-розвиваючого трудового навчання; вивчені основні напрями роботи щодо виховання інтересу до праці та розвитку трудових навичок.

Нами охарактеризовані основні напрями роботи педагога у процесі трудового навчання розумово відсталих учнів молодших класів.

Сформульована нами гіпотеза підтвердилася. У дітей молодшого шкільного віку з розумовою відсталістю рівень сформованості працьовитості недостатньо високий. Для досягнення позитивних результатів необхідно навчати дітей навикам чергування, проводити з дітьми спеціальні заняття. У формі занять здійснюється навчання навикам накриття на стіл, витирання пилу, прибирання іграшок. У розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку на заняттях можна сформувати на доступному для їх розуміння рівні уявлення про суспільну значущість праці. Після кожного заняття вчитель обов'язково повинен проводити бесіду, яка б дозволила дізнатися,  на скільки діти оволоділи отриманою інформацією.

На основі цього ми можна зробити наступні висновки:

з дітьми потрібно вести постійну роботу з розвитку трудових умінь та навичок, формування інтересу до праці;

доцільно спілкуватися і дізнаватися думку дитини про те, чи потрібно чергувати, які види чергування йому подобаються більше і чому.

Дане дослідження може бути використане студентами педагогічних коледжів і вчителями, що працюють з розумово відсталими дітьми в процесі роботи по формуванню трудових умінь і навиків дітей з розумовою відсталістю.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: