перейти на сайт>>

Географія природно-туристичних ресурсів Америки та Азії

ID роботи: 5451
Тип роботи:
Об'єм: 48 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ГЕОГРАФІЇ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ СВІТУ

1.1.Поняття природно-ресурсного потенціалу

1.2. Туристичні регіони, райони, зони:  їх ієрархія і типологія

РоздІл 2

Аналіз географічних особливостей розміщення природно-туристичних ресурсів Америки та Азії

2.1. Туристсько-рекреаційні зони і райони Латинської Америки

2.2. Туристко-рекреаційні зони і райони Північної Америки

2.4. Туристсько-рекреаційні зони і райони Азії

Розділ 3

Проблеми та напрямки підвищення ефективності використання ресурсів Американського континенту та  Азійського туристичного регіону

3.1. Проблеми використання природних туристичних ресурсів Америки та Азії

3.2. Шляхи оптимізації природно-туристичного  потенціалу території

Висновки

Список літератури

Додатки



Висновок:

Стале функціонування туристичного бізнесу можливо тільки на основі висококласного продукту, забезпечуваного достатньою якістю навколишнього середовища дестинацій, якістю води й продуктів.

Туристична діяльність спричиняє формування умов для забезпечення цінності території на місцевому, регіональному й міжнародному рівні. Таким чином, у найближчі десятиліття роль економічних вигід від туризму зможе забезпечити формування зовсім нової, революційної економіко-екологічної політики у відношенні цінних природних територій і приведе до більш серйозного підходу до організації туристичної діяльності.

Представлена структура природно-ресурсного потенціалу містить у собі фізичні, біологічні, інформаційні компоненти, структуру умовно невичерпних та вичерпних ресурсів, сточені характеристики використання/невикористання відповідних типів природних ресурсів і може бути застосовна як для оцінки ресурсу екологічного туризму так і для оцінки узагальненого збитку.

Американський регіон, який займає друге місце після Європи, приваблює туристів з усього світу. В'їзний туристський потік розподіляється між чотирма субрегіонами: Північна Америка, острівні держави і території Карибського басейну, Південна Америка і Центральна Америка. Сім з кожних десяти туристських прибуттів в Західну півкулю припадає на Північну Америку. Вона залишається лідером, незважаючи на повільне зниження її частки. Одночасно збільшується питома вага країн Карибського басейну. Центральної Америки і особливо Південної Америки. Південна Америка швидко нарощує кількість туристських прибуттів. Вона володіє унікальними природними об'єктами і пам'ятками історії та культури, завдяки яким південноамериканська напрям стає все більш популярним серед американських і європейських туристів.

На цьому континенті знаходяться найвищий на Землі водоспад Анхель, найбільша по водності в світі річка Амазонка, великі незаймані ліси Амазонії, найвищі гірські піки Анд. Серед культурних пам'яток особливий інтерес представляють дійшли до нас свідоцтва стародавньої цивілізації інків, культові міста Мачу-Піку і Куско, плато Наска, міста епохи колоніалізму. Величезний туристський потенціал цього материка використовується поки вкрай слабо. У міру його залучення в туристський оборот зростатиме частка Південної Америки в міжнародних прибутки в регіон.

В Америці, так само як і в Європі, переважна частина туристських потоків зосереджена усередині регіону. Особливо інтенсивно обмін туристами здійснюється між трьома країнами Північної Америки: США, Канада і Мексика. Причому туристський потік із Сполучених Штатів до Мексики, за даними СОТ, є найбільшим в світі.

Серед інших напрямів туристських потоків, виділяється Азіатсько-Тихоокеанський регіон. Найчастіше туристи відвідують Китай, включаючи Сянган, Японію, а також Республіку Корею і Сінгапур. Східна Азія більш приваблива, ніж Південно-Східна.

Міжнародний туризм в Азіатському регіоні - порівняно молоде явище. В деяких країнах індустрія туризму почала розвиватися недавно - в 80-і роки XX ст. В цей час в регіоні складається картина в'їзного туризму, що зберігає свою актуальність протягом останніх 20 років.

Структура ринку в'їзного туризму Азіатського регіону практично повторює розподіл туристських прибуттів в Америку по регіонах світу. В обох випадках більша частина поїздок здійснюється на близькі відстані. Що стосується міжрегіональних туристських прибуттів в АТР, левова частка їх припадає на Європу та Америку. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, як і в Америці, туристські прибуття зосереджені переважно в одному субрегіоні. Однак рівень їх концентрації нижче. Вони більш рівномірно розподіляються по території Східної, Південно-Східної Азії та Океанії.

Популярність Китаю, індустрія туризму якого здатна задовольнити різноманітні запити відвідувачів, з кожним роком зростає.

Крім Китаю, популярними туристичними напрямками в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні є нові індустріальні країни Азії: Сянган, Малайзія, Сінгапур, Таїланд, Республіка Корея, Індонезія і Тайвань. Економічний ривок, здійснений ними останнім часом, призвів до різкого збільшення ділових поїздок в регіон.

Сьогодні ці країни приваблюють туристів, перш за все своєю екзотичною природою, можливістю купально-пляжного відпочинку. Модним туристським напрямом став Таїланд, особливо з освоєнням їм нової пляжної зони на південному узбережжі та організацією культурно-пізнавальних поїздок на північ країни. У Республіці Корея, Таїланді і на Тайвані добре розвинений розважальний туризм.

У десятку країн регіону, що лідирують по прибуттю, входить Японія. Слід зазначити, що туристський бізнес в регіоні налагоджено і успішно функціонує тільки в розвинених і нових індустріальних країнах. В'єтнам, Лаос, Камбоджа, Монголія, незважаючи на всі зусилля, мають незначну ринкову частку.

Нерівномірний розвиток ринку міжнародного туризму в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні ускладнює прогноз його стану. Проте експерти СОТ покладають надії на пожвавлення внутрішньо-та міжрегіональних обмінів туристами. Вони вважають, що в перших десятиліттях третього тисячоліття Східна та Південно-Східна Азія та Океанія збережуть свої позиції як один з найбільш швидко зростаючих туристичних регіонів світу.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: