Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні підходи до використання індивідуального підходу у навчанні
1.1.Проблема індивідуалізації навчання у психолого-педагогічній літературі
1.2. Сутність та особливості індивідуального підходу до навчання
Розділ ІІ. Методичні аспекти використання індивідуального підходу до навчання як засобу підвищення знань учнів в процесі вивчення історії
2.1. Методи навчання з урахуванням індивідуальних особливостей учнів при вивченні історії
2.2. Характеристика організаційно-змістових особливостей та форм індивідуального підходу при вивченні історії
Висновок
Використана література
Висновок:
Сучасні технології навчання головним чином базуються на особистісно-орієнтованому підході, який передбачає не лише урахування індивідуальних особливостей тих, хто навчається, а й на диференційованому підході до навчання. Більш важливим є те, що цей підхід вимагає визначення власної навчальної мети, усвідомлення особистісної освітньої траєкторії та створення особистого освітнього продукту, який відображає досвід практичної діяльності учня щодо засвоєння ним засобів діяльності, а також його власну творчість.
У гуманістично орієнтованих навчальних програмах основною метою навчання є розвиток особистості кожного учня (знання – не засіб, а мета розвитку). Звідси й зміна пріоритетів: від формування знань, умінь і навичок як основної освітньої парадигми, що забезпечує соціальну компетентність, до створення умов для розкриття суб’єктного досвіду особистості, її природної психічної активності. Але для цього потрібні не тільки школи різного типу, але, насамперед, (і це – головне) різні програми, підручники, дидактичні матеріали, методичні посібники, що дають можливість педагогу (і самому учневі) обрати оптимальний варіант навчання.
Традиційний підхід до учня як до суб’єкта навчання та виховання не вирішує проблем сьогодення. Тому стратегія розвитку школи в Україні на найближчі роки та перспективу передбачає ґрунтовне реформування школи в напрямку впровадження в освітню практику особистісно розвивального підходу. Під час аналізу особливостей пізнавального розвитку дітей шкільного віку встановлено індивідуальні відмінності сприймання, уваги, мислення, пам’яті, уяви, розвитку емоційно-вольової сфери. З огляду на ці відмінності, учні у процесі організації навчально-пізнавальної діяльності потребують певних норм навчального навантаження, впровадження індивідуалізованих форм навчальної діяльності. Реалізація цих вимог можлива лише за умови диференційованого підходу до організації навчально-виховного процесу, який передбачає глибоке вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх класифікацію за типологічними групами й організацію роботи цих груп на виконання спеціальних навчальних завдань. Це сприяє їхньому особистісному розвиткові, активності взагалі і навчально-пізнавальної, зокрема, які забезпечують адаптацію тимчасових параметрів навчання до того рівня розумового розвитку, якого вже досягнув той чи інший школяр.
Викладання історії в школі вимагає від вчителя творчого підходу, особливо у виборі методичних прийомів і засобів, наочного матеріалу та використання аудіовізуальних засобів. При цьому одним з найбільш вагомих пріоритетів стає формування творчого і критичного мислення учнів, орієнтування не стільки на знання, скільки на засвоєння учнями досвіду самостійної роботи. Очевидно, що одним із засобів розвитку особистості учня в цьому напрямі, а також активізації пізнавальної мотивації учня на уроках історії є використання принципу індивідуального навчання, яке має включати в себе постановку творчих, дослідницьких завдань і наукове, поетапне їх вирішення.
Отже, індивідуалізація навчання виступає одним із провідних напрямків викладання історії в сучасній школі. Вона передбачає вдосконалення навчального процесу з урахуванням здібностей кожної дитини, її навчальних досягнень, особливостей сприймання, мислення, уяви, темпераменту, тощо. Здійснення індивідуалізації у навчальному процесі потребує постійної роботи педагогів у напрямі підвищення професійної майстерності, уважності до індивідуально-окресленої динаміки зростання кожного учня, його особистісних та навчальних досягнень, життєвої компетентності, а також забезпечення посібниками, матеріалами, урізноманітнення змісту навчальних завдань і планів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com