перейти на сайт>>

Різновиди перших друкованих рекламно-інформаційних видань в Україні

ID роботи: 5710
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Інформаційно-рекламні видання України: поняття та історичний розвиток

1.1. Інформаційно-рекламні видання та їх класифікація

1.2. Розвиток інформаційно-рекламних видань України

Розділ ІІ. Різновиди перших інформаційно-рекламних видань України та їх характеристика

2.1. Види перших інформаційно-рекламних видань України

2.2. Типи рекламних звернень у інформаційно-рекламних видання ХІХ – початку ХХ ст.

Висновок

Література



Висновок:

Рекламна справа має тривалу історію й оригінальні джерела. Чимало сучасних брендів мають довге життя, міцні традиції і довіру споживачів. Деякі з сучасних форм реклами насправді виявляються повторенням уже відомих версій столітньої давнини, але із залученням нових технологій.

Українська реклама в різні періоди свого розвитку пережила колосальні зміни і розвинулася від первинної своєї форми - протореклами - до рівня сучасної рекламної індустрії.

Цікавою сторінкою в історії журналістики є типологічна картина функціонування різнорідних періодичних і продовжуваних видань. Важлива ніша тут належить і рекламно-довідковій пресі, що почала формуватися на півдні Росії ще на початку ХІХ ст.

Аналіз інформаційно-рекламної преси дає змогу констатувати, що зазначена періодика виборола собі особливу нішу в загальній системі періодичних видань. Перші інформаційно-рекламні видання дозволяли подавати широку довідкову інформацію (передусім культурно-освітнього, лікувального, торговельного, сільськогосподарського характеру), друкувати рекламні оголошення різного ґатунку, що служили орієнтиром у морі пропозицій.

Перші інформаційно-рекламні видання ставили перед собою мету сприяти «значним прибуткам торговців, які вміють звернути на себе увагу публіки», побороти конкурентів. Тому видання, що використовували різно­манітні жанрові форми, тільки вигравали на загальному тлі, а по­ява і використання віршованої форми реклами сприяла залученню більшої кількості клієнтів.

Поряд з оригінальними оголошеннями у виданнях було багато і звичайної рекламної інформації, стандартних повідомлень про на­дання тих чи інших послуг, продукцію книжкових, промислових і мануфактурних магазинів. Але за емоційною насиченістю та гумо­ром віршовані рядки завжди привертали увагу читачів. Недоско­налість віршованої форми поступалася привабливості та емоційності викладу.

Розвиток рекламних оголошень спричинив поступове наповнен­ня новими інформаційними, емоційно-експресивними чи навчально-прагматичними подробицями, які давали поштовх до появи роз­горнутого рекламного оголошення, що згодом набуло рис так зва­них «життєвих історій». їх завдання - закріпити довіру читача до рекламної інформації. Пізніше «історії» перетворилися у «кон­сультацію спеціаліста».

Історія інформаційно-рекламної преси містить чимало таємниць, які варто досліджувати і в майбутньому: чи йдеться тут про текстові чи зображальні елементи, цінову політику подання оголошень і довідок та економічно-комерційне підґрунтя функціонування газет і журналів, знаходження нової інформації про підприємства та їхню продукцію або ж способи рекламування товарів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: