Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
Вступ
1. Стан наукових досліджень поняття та сутності
законодавчого процесу (законодавчої процедури)
2. Конституційно-правова основа стадій законодавчого процесу
3. Особливості прийняття конституційних законів
4. Аналіз законодавчої діяльності Верховної Ради України у 2007 – 2012 р.р. (за матеріалами ЗМІ).
Висновки
Законодавство та література
Висновок:
Аналізуючи законотворчий процес України, необхідно зазначити, що його кількісні показники відповідають загальносвітовим стандартам, однак вони досить часто не підкріплені якісними. Основними причинами такої неефективності є недостатнє правове врегулювання процесу прийняття законів та низька якість законопроектів, що подаються на розгляд парламенту.
Відсутність чіткого нормативно-правового регулювання законодавчого процесу в Україні негативно впливає на його здійснення. На законодавчому рівні відсутні визначення як нормотворчого загалом, так і законодавчого зокрема, процесів, їх принципів та стадій. Виникла потреба поставити наукові розробки в галузі правотворчості на законодавчий рівень, оскільки плюралізм учасників законодавчого процесу все частіше переходить у правовий нігілізм та дилетантизм. Наслідком такого становища є низька якість нормативно-правових актів, у тому числі й законів.
В даний час нагальною є потреба упорядкувати законодавчий процес шляхом планування законодавчої роботи, що спирається на законодавчо закріплені засади суспільного розвитку.
Водночас на послідовність розгляду запланованих законопроектів для прискореного прийняття пріоритетних із погляду суспільного зацікавлення рішень має впливати через парламентську більшість виконавча влада, яка здійснює внутрішню і зовнішню політику держави, виконує положення Конституції і законів України, актів Президента України (ст. 116).
В Україні законодавча політика має ґрунтуватися на законодавчо закріплених засадах суспільного розвитку як державна діяльність щодо визначення принципів, стратегії і тактики розвитку національного законодавства з окреслення пріоритетності законодавчих актів на підставі об’єктивного осмислення надбань минулого, моніторингу законодавства, аналізу та прогнозування тенденцій і напрямів його подальшого вдосконалення.
Реалізація такої політики має передбачати наявність сталого правового механізму, який має визначити всі стадії прийняття законодавчих рішень. Для ефективного його функціонування необхідна належна правова основа, яка поєднуватиме як змістові, так і процедурно-процесуальні аспекти роботи законодавчого органу та інших учасників законотворчого процесу.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com