Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
1. Поняття мерчендайзингу та його значення у діяльності торгівельного підприємства
2. Загальна характеристика магазину
3. Організація мерчендайзингу у магазині ТОВ «Епіцентр К»
4. Вплив заходів мерчендайзингу на стимулювання продаж магазину ТОВ «Епіцентр К»
5. Удосконалення технології мерчендайзингу у магазині ТОВ «Епіцентр К»
1. Ввести посаду мерчандайзера.
2. Правильне розташування товару на полицях.
Висновок
Література
Додатки
Висновок:
Донедавна вважалося, що покупця у момент продажу можна спровокувати на придбання жорстко обмеженої групи товарів. Наприклад, парфумерії, косметики й інших імпульсних покупок. Сьогодні прийоми мерчендайзингу використовують у багатьох областях ринку: від споживчих до промислових товарів. Як уже підкреслено, щоб привернути увагу покупця або змінити його ставлення до товару, не завжди варто витрачати величезні засоби на рекламу. Того самого ефекту, але з меншими витратами можна досягнути шляхом створення умов, що підштовхнуть людину до здійснення купівлі тоді, коли вона безпосередньо стоїть навпроти товару. Адже дуже часто остаточне рішення ухвалюється у самому магазині, а не за його порогом. Отже, інструментарій мерчендайзингу як знаряддя невербальної комунікації може стати останнім способом переконати в необхідності купівлі.
Таким чином, для справжніх фахівців мерчендайзинг — це не дива і не фокуси, а абсолютно конкретна методика для значного підвищення продажів, отримання додаткового прибутку та здобуття конкурентних переваг. І тому поряд із класичними напрямками просування товарів в Україні потрібно активніше впроваджувати методи мерчендайзингу, використовуючи світовий досвід та власні напрацювання.
Викладення в магазині ТОВ «Епіцентр К» направлене виключно на інтереси покупців. Все робиться для того, щоб покупець подовше затримався у кожної полиці, щоб йому було цікаво розглядати товар і вибирати необхідний.
Ученими доведено, що якщо увагу людини що-небудь привернуло протягом 3 секунд, то він легко втягується в процес подальшого його вивчення, порівняння і достатньо легко вирішується на покупку. Тому величезне значення мають дизайн товару, інформативність і зручність упаковки, а також її колір.
При недостатньо ефектній упаковці або дизайні товару цей недолік можна заповнити розміщенням чіткої і зрозумілої інформації про гідність товару, розміщеною на плакаті поряд з ним, що допоможе полегшити процес ухвалення рішення про покупку. При цьому товар для покупця перестає бути знеособленим - одним з багатьох, але набуває великої значущості, корисності, цінності.
У торговому залі можна побачити товари, на які діє спеціальна знижка. Вони також відмічені значком.
Персонал, що працює в ТОВ «Епіцентр К» ввічливий з покупцями, здатний проконсультувати у виборі товару.
Як висновок необхідно відзначити, що принципи мерчандайзинга, використовувані в магазині ТОВ «Епіцентр К», представлені в повному об'ємі. Вони надають дієву допомогу у виборі і придбанні товарів споживачами. У магазини цієї мережі хочеться повертатися за новими покупками.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com