перейти на сайт>>

Соціально-трудова реабілітація розумово відсталих підлітків

ID роботи: 6119
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

1. Теоретичні підходи до проблеми соціально-трудової реабілітації розумово відсталих підлітків

1.1. Психолого-педагогічна характеристика розумово відсталої дитини

1.2. Своєрідність трудової діяльності розумово відсталих учнів та її роль у формування їхньої особистості

1.3. Особливості здійснення процесу спеціально організованого трудового навчання у процесі соціально-трудової реабілітації розумово-відсталих підлітків

2. Експериментальне дослідження впливу  соціально-трудової реабілітації на розвиток розумово відсталих підлітків

2.1. Констатуючий експеримент: виявлення здібностей розумово відсталих підлітків

2.2. Використання методики орігамі у процесі соціально-трудової реабілітації розумово відсталих підлітків

2.3. Дослідження ефективності застосування методики орігамі у процесі соціально-трудової реабілітації розумово відсталих підлітків

Висновок

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Таким чином, у першій частині курсової роботи розглянуто теоретичні підходи до проблеми соціально-трудової реабілітації розумово відсталих підлітків. Завдання трудового виховання розумово відсталих підлітків в умовах допоміжної школи-інтернату є виховання у вихованців позитивного ставлення до праці, виконання суспільно корисних справ, виховання відповідальності за виконану роботу, бережливості, уміння працювати у колективі.

Трудове виховання у допоміжній школі здійснюється у різних видах трудової діяльності: у навчанні, побутовій, суспільно-корисній праці. Всі види праці тісно пов’язані між собою, але кожен з названих видів має свої відмінності. У процесі навчальної праці вихованці засвоюють знання, що необхідні їм для розвитку і подальшої трудової діяльності. Побутова праця є однією з найбільш простих і обов’язкових видів, з яким підлітки стикаються щоденно.

Організовуючи суспільно корисну працю, стараюся раціонально розподілити фізичні навантаження, врахувати особливості розвитку вихованців.

Для цього, чітко визначаю норми праці і форми її обліку і контролю, міри стимулювання, вимагаю дотримання дисципліни праці. Цю роботу проводжу для того, щоб привчати вихованців поважати працю і добросовісно ставитися до неї.

На другому етапу було проведено експериментальне дослідження впливу соціально-трудової реабілітації на розвиток розумово відсталих підлітків.

Було проведено дослідження щодо визначення можливостей розвитку в розумово відсталих підлітків  через мистецтво на заняттях з праці. Для розвитку соціально-трудової активності з підліткам було проведено заняття з орігамі «Чарівний квадрат».

Іграшки-саморобки мають великі педагогічні можливості. Вони розвивають фантазію і творчість, конструктивне мислення і кмітливість, розширюють ігровий досвід, дають знання про навколишній світ, збагачують словник підлітків, формують уміння спілкуватися один з одним.

Для виготовлення виробів не знадобляться трудомісткі дії, дорогі або труднодоступні матеріали. Практично всю роботу підліток зможе зробити сам при мінімальній допомозі і підтримці дорослого. Проте результат діяльності буде естетично і емоційно привабливим для дитини, адже цю милу іграшку вона зробить сама.

Для виготовлення іграшок використовується звичайний папір. Це, мабуть, найдоступніший матеріал. Іноді можуть знадобитися ножиці і клей, олівці або фломастери, щоб вирізувати і приклеїти або домальовувати яку-небудь дрібну деталь. Основні частини іграшки виготовляються методом згинання паперу.

Особливо привертає розумово відсталих підлітків можливість самим створити такі вироби з паперу, які потім будуть використані в іграх, інсценуваннях, оформленні куточка, ділянки дитячого саду або даровані на день народження, до свята своїм батькам, вихователям, друзям.

Потреби практиків зумовлюють необхідність подальшої розробки теоретичних і методичних положень щодо підвищення рівня підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва.

Зокрема, необхідно:

 а) поглибити теоретичне обґрунтування і привести у відповідність із вимогами реформування освіти зміст підготовки майбутніх фахівців;

б) розробити і ввести в навчальний процес вищих навчальних закладів цілісну систему методичної підготовки студентів до викладання художньої праці: трудового навчання й образотворчого мистецтва на особистісно зорієнтованій основі із широким використанням новітніх технологій.

Заняття орігамі сприяє розвитку інтелекту, художнього смаку, просторової уяви, конструкторських здібностей, привчає до точності і акуратності.

Проведення  циклу занять по виготовленню виробів з паперу, безперечно, дозволить урізноманітнити виховний процес, змістовно та цікаво організувати уроки з елементами ручної праці з розумово відсталими підлітками.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: