Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Естетичне виховання дошкільника - складова гармонійного розвитку дитини
1.1. Сутність та принципи естетичного виховання дошкільників
1.2. Функції та роль сім’ї в естетичному вихованні дошкільника
1.3. Зміст та завдання естетичного виховання у сім’ї
Розділ ІІ. Експериментальне дослідження ефективності взаємодії ДНЗ з сім’єю у процесі естетичного виховання дошкільників
2.1. Діагностика рівня сформованості естетичних почуттів у дітей дошкільного віку
2.2 Реалізація експериментальної методики естетичного виховання дошкільників у сім’ї
2.3 Аналіз результатів дослідження
Висновок
Список використаної літератури
Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи слід зазначити, що сім’я – це суспільна одиниця, заснована на шлюбі і відносинах кровного споріднення. Сім’я виникла на ранніх стадіях розвитку людського суспільства. За всю історію людського суспільства сім’я перетерпіла і перетерплює істотні зміни, як за формою, так і за виконанням визначених функцій. Ці зміни тісно пов’язані зі змінами самого суспільства, його матеріальних умов. З розвитком суспільства змінюються і функції сім’ї. Відчутно змінюються функції сім’ї, що забезпечують різноманіття духовних зв’язків і відносин, взаємний вплив людей один до одного. Сім’я не тільки відтворює населення країни, але у значній мірі здійснює духовне відродження, є хранителькою визначних традицій суспільства. У сім’ї відбувається всебічний розвиток особистості, розквіт індивідуальних якостей зростаючої людини. Всебічний розвиток особистості є основною метою виховання. Воно характеризується єдністю розумового і фізичного, морального і естетичного розвитку, що забезпечує високий рівень загального і політехнічного утворення, психологічної готовності до праці, формування різнобічних духовних потреб і творчих здібностей дитини. Всебічний розвиток особистості забезпечується спільними зусиллями школи, сім’ї та громадськості.
Гармонійний, всебічний розвиток особистості неможливий без її естетичного виховання – виховної і педагогічної діяльності, спрямованої на формування у людини здатності сприймати і перетворювати дійсність за законами краси. Зрозуміло, що чим глибше в дошкільному дитинстві закладається художньо-естетичний фундамент, тим потужнішою буде соціокультурна віддача молодої особистості у майбутньому суспільному житті.
У ході дослідницької роботи нами була вивчена наукова сутність естетичного виховання. Були визначені психолого-педагогічні основи змісту естетичних уявлень. Була розглянута класифікація методів і прийомів естетичного виховання. Були визначені критерії естетичного виховання. Було визначено місце мистецтва в системі естетичного виховання.
У процесі дослідно-експериментальної роботи були виявлені особливості естетичного розвитку у дітей контрольної та експериментальної груп, а також проведений тренінг з батьками дітей експериментальної групи, метою якого було ознайомлення батьків з методикою естетичного виховання дитини у сім’ї.
На контрольному етапі нашого дослідження була проведена діагностика, В експериментальній групі відбулися наступні зміни особливо покращилися результати у 4 дітей (40%). У чотирьох дітей (40%) результат збільшився на 2 бали, у трьох дітей (30%) результат покращився на 3 бали. Найбільш значне збільшення відбулося ще в однієї дитини 10% на 3 бали. У однієї дитини результат збільшився на 5 балів.
Аналізуючи індивідуальні зміни в контрольній групі можна зробити висновок, що у двох дітей 22% результати збільшилися на 1 бал, у чотирьох (44%) залишилося на колишньому рівні. Варто зазначити що у трьох (34%) результат був на 1 бал гірший ніж на констатуючому етапі експерименту.
Що ж стосується розподілу за рівнями то в експериментальній групі троє дітей перемістилися на високий рівень, п’ятеро дітей з низького на середній. Двоє дітей залишилися як і раніше, на високому рівні, але у них відбулися зміни в результатах окремих показників естетичного розвитку.
Таким чином, виходячи з вищесказаного можна зробити висновок про те, що мета, поставлена на початку дослідницької роботи досягнута.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com