Тип роботи:
Об'єм: 38 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І.
Теоретичні підходи до проблеми навчання та виховання важковиховуваних дітей
1.1. Важковиховуваність як психологічне явище
1.2. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей
1.3. Напрями й умови психолого-педагогічної роботи з важкими дітьми
Розділ ІІ
Діагностіка проблем розвитку важковиховуваних дітей молодшого шкільного віку
2.1. Вибір та обґрунтування методик дослідження
2.2. Діагностика психологічного стану дітей, що відносяться до категорії важковиховуваних
2.3. Напрямки психологічної роботи з важкими дітьми
Висновок
Література
Додатки
Висновок:
Підводячи підсумки курсової роботи можна зробити загальний висновок щодо розуміння природи важковиховуваності: там, де природні суперечності між ставленням до світу і до себе стають конфліктними, поглиблюються, загострюються, а не вирішуються, з’являються внутрішні передумови для відхилення в поведінці, а потім і для формування негативних якостей. Оскільки досить часто наявне неадекватне ставлення до себе, у важковиховуваних проявляються саме такі негативні якості, як завищена самооцінка, відсутність самодисципліни, самокритичності, вимогливості до себе, суб’єктивізму під час оцінки інших, пошуки задоволень сумнівного характеру. У результаті змінюється і ставлення до інших людей, у першу чергу - до батьків та педагогів.
Слід зазначити, що моральне становлення дитини визначається не лише характером тієї широкої системи суспільних відносин, у яку вона включається, а й системою міжособистісних стосунків, які з’являються в нєї в найближчому оточенні, у мікросередовищі.
Кожній дитині необхідно допомогти подолати кризові ситуації, знайти своє місце в колективі однолітків, і кожній потрібна індивідуальна допомога. Головне ж, що потрібно всім дітям, - це увага, зацікавленість у кожному з них. Сприяти розвитку індивідуальних особливостей, тактовно, поступово змінюючи те, що заважає дитині знайти своє місце в житті і своїй сфері інтересів. За умови попередження або подолання описаних факторів можна уникнути деяких симптомів важковиховуваності, яка зароджується у дошкільному віці, яскраво виявляється у молодшому шкільному віці у негативній поведінці, і нарешті, стверджується у підлітковому віці і здатна нівелювати позитивні риси особистості, її соціальний розвиток і відтак навіть зруйнувати життя людини.
Вибірку склали 10 дітей 3-х класів, 5 учнів з високим рівнем фізичної агресії та проявами негативізму, 3 учнів з високим рівнем вербальної агресії та роздратованістю, 2 учнів з непрямою агресією та проявами підозри.
Розроблені рекомендації, що налаштовані на збільшення уваги до потреб дитини, створення умов, що сприяють формування у неї впевненості у своїх силах, оптимальному стилі поведінки у конфліктних ситуаціях, адекватній самооцінці.
Психологічну корекцію розглядають в двох планах: в широкому - як комплекс психолого-педагогічних впливів, спрямованих на виправлення в дітей недоліків у розвитку, і у вузькому - як метод психологічного впливу, спрямований на розвиток психічних процесів і функцій в дитини і гармонізацію розвитку його особистісних властивостей.
Корекційна робота агресивної поведінки повинна будуватися не як просте тренування вмінь і навичок, не як окремі вправи по вдосконаленню психологічної діяльності, а як цілісна усвідомлена діяльність. При цьому необхідно проводити корекційну роботу як із самою дитиною по зміні її окремих психологічних утворень, так і з умовами життя, виховання і навчання, в яких знаходиться дитина.
Проведена корекційна робота показує ефективність її використання, цікавість і доступність для дітей. Саме тому пропонується для практичних психологів використання тренінгових програм та засобів ігротерапії при роботі з дітьми молодшого шкільного віку.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com