перейти на сайт>>

СТРАТЕГІЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

ID роботи: 6342
Тип роботи:
Об'єм: 62 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства на зовнішньому ринку

1.1         Поняття та економічна сутність конкурентоспроможності продукції підприємства

1.2         Технологія формування і реалізації стратегії конкурентоспроможності продукції підприємства

1.3         Обґрунтування розробки комплексної конкурентної стратегії підприємства

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. Дослідження конкурентоспроможності продукції на Первомайському електромеханічному заводі ім.К.Маркса

2.1         Організаційно-економічна характеристика підприємства

2.2. Характеристика рівня конкурентоспроможності продукції ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса»

2.3         Оцінка конкурентних позицій підприємства

Висновки до розділу 2

3 Обґрунтування стратегії підвищення потенціалу конкурентоспроможності продукції підприємства на ринку

Конкретизовані стратегії

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ



Висновок:

Таким чином, у першому розділі курсової роботи було розглянуто теоретичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства.

Під управлінням конкурентоспроможністю підприємства розуміють сукупність важелів і способів впливу на сфери створення і реалізації конкурентоспроможних товарів, цілі і відповідальність суб’єктів господарювання, що реалізуються за допомогою управлінських рішень.

Другий розділ присвячено дослідженню рівня  конкурентоспроможності продукції на Первомайському електромеханічному заводі ім.К.Маркса.

Дослідження показало, що ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса»  - найбільший український виробник, що пропонує вітчизняним і зарубіжним споживачам більше 400 типорозмірів асинхронних вибухозахищених електродвигунів 15 серій, потужністю від 4 до 1000 кВт трьох класів ізоляції, якими комплектуються більше 80% вугільних видобувних і прохідницьких комбайнів, стрічкових і скребкових конвеєрів і ряд інших потужних шахтних механізмів.

В цілому, ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» займає вагоме місце на світовому ринку, і відповідно, має гарну репутацію. Підприємство успішно розвиває ділове співробітництво із закордонними авіакомпаніями багатьох провідних країн світу. Це досягається завдяки високій кваліфікації спеціалістів підприємства, залученням конструкторських та науково-дослідних організацій, а також розвитком ділового співробітництва з крупними міжнародними авіаційними фірмами. Проте, сучасні умови діяльності підприємства залишаються переважно негативними, ніж сприятливими. Сьогодні ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» доводиться працювати в умовах дуже жорсткої конкуренції на авіаційному полі світового ринку. Беручи до уваги таку тенденцію, виникає необхідність формування стратегії розвитку підприємства, яка враховувала б специфічні умови вітчизняної економіки.

Проведена оцінка  конкурентних позицій підприємства на ринку показала, що слабкою  стороною ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» є слабкі маркетингові комунікації та відповідно збут продукції. Сильною стороною ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» є товарний асортимент, сервісне обслуговування та репутація підприємства.

Третій розділ присвячено розробці заходів з удосконалення конкурентоспроможності Первомайського електромеханічному заводі ім.К.Маркса на зовнішньому ринку.

В умовах жорсткої конкурентної боротьби ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» потрібно не тіль­ки визначати стратегічні цілі та орієнтири їх досягнення, а також формувати власні конкурентні переваги шляхом координації усіх напрямків власної дія­льності для підтримки своєї конкурентоспроможності. Стратегія ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» виступає так би мовити об’єднуючим механізмом потенціалу компанії та зо­внішнього середовища, в якому доводиться працювати. Аналіз досліджува­ного матеріалу показав, що на даному етапі розвитку для ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» найбільш доцільно використовувати стратегію обмеженого зростання».

Проведені дослідження вказують на необхідність впровадження запропонованих заходів із вдосконалення конкурентоспроможності підприємства  ВАТ «Первомайський електромеханічний завод ім.К.Маркса» на зовнішньому ринку, адже саме вони є одним із найважливіших критеріїв успіху фірми у конкурентній боротьбі.

Втілення в життя вище запропонованих заходів, без сумніву значно покращить якість роботи підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: