перейти на сайт>>

Особливості формування фонетичних навичок учнів при виконанні пісень

ID роботи: 6523
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні підходи до використання пісень з метою формування фонетичних умінь учнів на уроках англійської мови

1.1. Фонетичні уміння як складова фонетичної компетенції учнів та особливості їх формування

1.2. Використання текстового пісенного матеріалу на уроках англійської мови

Розділ 2.  Особливості  формування фонетичних навичок учнів при виконанні пісень

2.1. Методика використання пісень на різних етапах вивчення англійської мови

2.2. Форми та прийоми використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови у процесі формування фонетичних навичок учнів при виконанні пісень

Висновок

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Фонетична компетенція передбачає володіння учнями звуками, звукосполученнями, наголосом і основними інтонаційними моделями мови. Метою навчання фонетичного матеріалу є формування слухо-вимовних і ритміко-інтонаційних навичок. При цьому ці навички мають бути доведені до автоматизму, не спричиняти жодних труднощів і не забирати зайвого часу. Дуже важко відпрацювати навички інтонації. Елементами інтонації є сила голосу, з якою вимовляються звуки у мовному потоці, висота тону і тембру звуків, темп і ритм мовлення.

Здійснення завдань навчання можливо лише в тому випадку, коли зачіпається емоційна сфера учнів, враховуються їх індивідуальні особливості і особистий життєвий досвід.

Музика, а саме пісня іноземною мовою, має великі можливості для реалізації навчально-виховних завдань на уроках англійської мови. Важлива роль полягає саме в методично правильному доборі пісенного матеріалу та методики його використання.

Важливим під час навчання фонетики є прослуховування та виконання пісень на мові, яка вивчається.

Пісні сприяють оволодінню навичками іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Вченими доведено, що слухова увага, музичний слух і слуховий контроль перебувають у тісному взаємозв’язку з розвитком артикуляційного апарату. Розучування і часте повторення нескладних, коротких пісень допомагають закріпити правильну вимову, артикуляцію, а також правила наголосу, особливості ритму, мелодики і т. д

Пісні можна і потрібно застосовувати для роботи над вимовою, тому що вони подають приклади автентичної, ритмічної і такої, що легко запам’ятовується, мови.

Автентичний текст пісні використовується для формування фонетичних навичок. Як правило, пісню виконують носії мови, але при виборі пісні слід враховувати чіткість вимови звуків, артикуляцію виконавця пісні, чіткий ритмічний малюнок, відсутність північноамериканських фонетичних територіальних дуплетів. Пісня може служити для формування  фонетичних навичок, тобто вміння чути і відтворювати їх у фразі, відрізняти мелодійний малюнок фрази рідної мови від іноземного.

Пісенні матеріали англійською мовою, що мають вокальну, вербальну і поетичну форми, більш чітко і наочно ілюструють мелодійний малюнок і артикуляцію англійської мови, емоційно-експресивне забарвлення і, отже, сприяють більш успішному формуванню фонетичних умінь та навичок у учнів.

Вокальна сторона пісенних матеріалів допомагає формуванню навичок мелодійного та емоційного оформлення висловлювання. Вербальна сторона, або пісенний текст, сприяє розвитку артикуляції і дикції. Структурно-композиційна і ритмічна організація пісенних текстів, поетична сторона підтримує формування таких навичок ритмічного оформлення мовлення як фразовий наголос, паузація, темп і ритм.

Відбір пісенного матеріалу здійснюється на основі загально-дидактичних принципів, таких як автентичність, функціональна обумовленість, різноманітність тематики, забезпечення фонетичної варіативності, врахування інтересів учнів, емоційно-естетичний вплив на особистість учня.

Дидактичну організацію пісенного матеріалу необхідно здійснювати на основі співвіднесення кожної пісні з усіма видами фонетичних навичок усної іншомовної мовленнєвої діяльності.

На кожному етапі вивчення англійської мови за допомогою пісень покра­щується пам’ять, збагачується словниковий запас, вивчаються мовні зразки, удосконалюються фонетичні уміння та навички. Пісенний матеріал спонукає до творчості, а саме: виконання віршованих перекладів, складання пісень рідною й іноземною мовами. Крім цього, удосконалюється англійська вимова, добре запам’ятовуються іноземні слова, оскільки римована форма – це чудовий спосіб фонетичного тренування і для початківців, і для тих, хто вже досить добре володіє іноземною мовою.

Організація регулярної роботи з піснями істотно полегшує процес навчання іноземної мови, як для вчителя, так і для учнів. Вчителю необхідно усвідомлювати всю важливість саме регулярної, а не фрагментарної роботи з піснями. Також необхідно знати особливості застосування пісень як методичного прийому, головні критерії їх відбору для уроків іноземної мови, цілі їх використання, етапи роботи з піснями. Для підтримки інтересу учнів до даного виду роботи рекомендується змінювати форми роботи з піснею, розробляти нові види завдань і вправ, використовувати роздатковий матеріал.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: