перейти на сайт>>

Перспективи подальшого розвитку готельного бізнесу у Луганській області

ID роботи: 6602
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Особливості функціонування підприємств готельно-ресторанного бізнесу як різновиду розміщення туристів

1.1. Поняття та функції готельного господарства

1.2. Характеристика сучасних підходів до класифікації готельних підприємств

Розділ ІІ. Готельний бізнес  у Луганській області: сучасний стан та перспективи розвитку

2.1. Розвиток готельного бізнесу у Луганській області

2.2. Проблеми і  перспективи розвитку готельного бізнесу у Луганській області

Висновок

Список літератури



Висновок:

В цілому сучасне готельне господарство України характеризується великими диспропорціями в структурі попиту і пропозиції, що виявляються в невідповідності світовим стандартам якості обслуговування при світовому рівні цін, браку кваліфікованих фахівців готельного ринку, застаріванні матеріально-технічної бази більшості готельних комплексів, відсутності організаційних знань в області готельного менеджменту і маркетингу, що не дозволяє ефективно управляти готельними підприємствами.

Готельний комплекс Луганська вийшов з кризи і зберігає тенденцію до поступального розвитку. Попит на готельному ринку Луганська є  малоеластичним. При нееластичному попиті клієнти не реагують на зниження ціни підвищенням кількості покупок. Стосовно готельного бізнесу це означає, що зниження або підвищення ціни на послуги розміщення не супроводжується підвищенням або зниженням завантаження готелів. В середньому ж сегменті унаслідок відсутності конкуренції виявляється тенденція до зростання цін при одночасному зростанні заповнюваної об’єктів розміщення.

У зв’язку з ліквідацією централізованих управлінських структур, придбання повної господарської самостійності, розгортанням приватизаційних процесів керівники підприємств вимушені самостійно планувати їх подальший розвиток, укладати відповідні господарські угоди, забезпечувати технологічні процеси надання послуг, підбирати кадрів і керувати роботою персоналу в Луганську, щодня вирішувати безліч непередбачених проблем.

Значно збільшився об’єм управлінської роботи, пов’язаної з постачанням, обліком, контролем виконання завдань. Це все вимагає високої кваліфікації керівників, їх уміння на високому рівні виконувати будь-які управлінські функції.

Діяльність готельного підприємства буде ефективною в тому разі, якщо підприємством буде досягнуто найвищих стандартів обслуговування відповідно до потреб і побажань клієнтів. Готельні послуги мають низку особливостей, що дозво­ляють керувати їхньою якістю, але результативність цього процесу можна забезпечити, лише враховуючи фактори, які й забезпечують очікуваний результат. Управління якіс­тю готельних послуг необхідно здійснювати системно, тому на готельному підприємст­ві повинна функціонувати система управління якістю, складовими якої є організаційна структура, що передбачає розподіл відповідальності, процедури, процеси обслугову­вання і ресурси, які необхідні для управління якістю. Якість повинна бути визнаною керівництвом готелю як головна стратегічна мета, досягнення якої забезпечується всіма функціональними підрозділами готелю та ієрархічними рівнями.

Менеджерам підприємств готельного господарства дуже важливо сконцентрува­ти свою увагу на виробленні стратегічних компонентів, що становлять каркас стійкості конкурентних переваг. Такий підхід передбачає створення готельних продуктів з від­мінною якістю, новизною та іміджем.

Усі зазначені складові мають велике значення для досягнення поставленої мети, але їхня реалізація можлива лише за адекватного сприйняття готельних продуктів ці­льовими споживачами. І менеджерам підприємств готельного господарства необхідно прагнути максимально задовольнити потреби своїх споживачів, для того щоб зацікави­ти та втримати їхній інтерес саме до даного готелю.

Тому чим більша зацікавленість споживача різноманітними характеристиками готельного продукту і чим менше можливостей буде в конкурентів швидко та з невели­кими витратами скопіювати дії цього підприємства готельного господарства щодо ди­ференціації своїх ринкових пропозицій, тим привабливішою для нього буде ця страте­гія. У кінцевому підсумку конкурентну перевагу одержують ті підприємства готельного господарства, які всебічно враховують особливості споживчого сприйняття послуг і всебічно використовують маркетингові технології впливу на цей процес.

Для досягнення успіху підприємства в короткостроковій і довгостроковій перспективі в першу чергу повинні бути забезпечені організаційні умови, тобто розроблена і упроваджена спеціальна система управління. Застосування ефективних методів управління в умовах дефіциту грошових коштів могло б значно збільшити показники діяльності готелів навіть при мінімальних вкладеннях в модернізацію матеріально-технічної бази, навчання персоналу і просування послуг.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: