перейти на сайт>>

Педагогічні засади естетики шкільного інтер’єру

ID роботи: 6643
Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Шкільний інтер’єр як середовище навчальної та виховної діяльності

1.1. Дослідження ролі інтер’єрних рішень в організації навчального середовища у наукових дослідженнях

1.2. Поняття та функції шкільного інтер’єра

Розділ 2. Педагогічні аспекти естетики шкільного інтер’єру та особливості їх реалізації у навчально-виховному процесі

1.2. Естетичний вплив шкільного інтер’єру ту його використання у процесі виховання

2.2. Педагогічні вимоги до проектування інтер’єру шкіл

Висновки

Література



Висновок:

Сучасні вимоги, що висуваються до поліпшення трудової, художньої освіти та естетичного виховання мо­лоді, стали об’єктивною умовою переходу на більш високий рівень розвитку архітектури шкільних будівель, які повинні стати центром формування творчої особистості учнів. Важливою складовою частиною архітектур­ної споруди, яка впливає на людину, є інтер’єр.

Інтер’єр – внутрішній простір будівлі чи будь-якого приміщення, яке має функціонально естетичну організацію. Шкільний інтер’єр виступає як засіб для здійснення навчально-виховної діяльності  і як об’єкт, носій певних естетичних властивостей.

Останні здобутки науки і техніки вносять своєрідний акцент у висвітлення природи прекрасного і поширення естетичної функції: якщо раніше естетика досліджувала прекрасне головним чином у природі та мистецтві, то тепер їхня основна увага зосереджена насамперед на з’ясуванні законів краси, які діють перед усім у найрізноманітніших сферах людської діяльності (виробничої, науково-дослідної, навчально-виховної та ін.) та у різних середовищах (виробництво, побут, школа).

Предметне середовище здатне спонукати, орієнтувати, налаштовувати, надихати, переконувати, інформувати, стимулювати або гальмувати активність учнів, облагороджувати їх побут, згуртовувати в спільність. Грамотно оформлений інтер’єр справляє величезний вплив на дитину, сприяє вихованню естетичного смаку, створює основу художньої культури.

В якості оформлення можуть бути використані як твори декоративно-прикладного мистецтва і творчості, так і різні форми озеленення.

У останній час підвищився інтерес до сучасної архітектури, інтер’єру серед представників багатьох спеціальностей. Архітектори, дизайнери, естети, педагоги, психологи та ін. все більше уваги звертають на шкільний інтер’єр.

Шкільний інтер’єр – це матеріальне середовище, яке дозволяє забезпечити найкращі умови для виховання і освіти підростаючого покоління України і сприяє гармонічному розвитку його духовних та фізичних сил.

Різнобічне і доцільне використання шкільного інтер’єру можливе тільки в тому випадку, коли естетика його буде відповідати сучасним вимогам. Призначення приміщення, характер діяльності учнів і вчителів у ньому є визначальними при естетичному вирішенні інтер’єру. Якість навчання, продуктивність праці, ефективність відпочинку, стан здоров’я учнів і вчителів у багатьох випадках залежать від вірної з функціональної і естетичної точки зору організації внутрішнього простору шкільної споруди.

На жаль, багато наших шкіл нагадують похмурі, безликі коробки. При їх проектуванні не завжди ретельно опрацьовуються питання архітектурно-художньої виразності шкільного середовища, не передбачаються елементи монументального та декоративно-прикладного мистецтва, не закладаються малі архітектурні форми та елементи шкільної наочної агітації.

Однак, останнім часом, суспільство приходить до висновку, що у навчально-виховному середовищі необхідно створити таку атмосферу, яка зможе допомогти юному поколінню адаптуватися в нових соціально-культурних умовах, привчить дітей бачити і розуміти прекрасне і буде стимулювати їх прагнути створювати це прекрасне.

Багато навчальних закладів, зокрема шкіл, цілеспрямовано пішли по цьому шляху – задалися метою зробити школу такою, щоб вона не тільки імпонувала відвідувачам, але і несла інформацію, виховувала. У будь-якій школі повинна існувати своя внутрішня культура, що відбиває певні традиції і особливу атмосферу.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: