Тип роботи:
Об'єм: 38 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Імідж сучасного готельного підприємства: сутність, зміст та значення на сучасному етапі
1.1. Поняття іміджу та його роль на сучасному підприємстві
1.2. Імідж готельного підприємства як головний фактор його конкурентоспроможності
Висновки до розділу 1
Розділ ІІ. Анімаційна діяльність та її значення у створенні позитивного іміджу готелю
2.1. Роль і значення анімаційної послуги як складової частини готельного продукту
Рисунок 2.2 – Складові готельної анімаційної діяльності
2.2. Організаційно-структурна характеристика анімаційної служби готелю
2.3. Особливості функціонування анімаційної служби у сучасному готелі
Висновки до розділу 2
Загальні висновки
Список використаних джерел
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com