перейти на сайт>>

Вивчення понять з теорії літератури у 8-9 класах

ID роботи: 6752
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Поняття з теорії літератури та їх роль у літературній освіті учнів 8-9 класів

1.1. Мета та завдання літературної освіти у 8-9 класах загальноосвітньої школи

1.2. Значення формування в учнів понять  з теорії літератури у процесі вивчення курсу світової літератури

Розділ 2. Особливості вивчення понять з теорії літератури у 8-9 класах загальноосвітньої школи

2.1. Методичні аспекти та принципи вивчення теоретико-літературних понять у 8-9 класах

2.2. Поглиблення знань з понять теорії літератури у 8-9 класах

Висновки

Література



Висновок:

Вивчення зарубіжної літератури у сучасному світі постійно знаходиться у центрі уваги національних освітніх програм. Їхній статус у значній мірі визначає активізацію політичного, суспільного, культурного життя, а також   характеризується формуванням «літературознавчому смаку епохи» у методологічному аспекті.

Домінуюча роль у цьому процесі належить зарубіжній літературі, яка все дедалі більше визначається як засіб міжкультурного спілкування.

Зарубіжна література з феноменом історичного розвитку, викладання якої проходить при певних умовах і підкоряється певним методологічним закономірностям.

Опанування учнями теоретико-літературних понять – одна з важливих ланок літературної освіти. Без цього неможливе свідоме вивчення предмета.

Засвоєння теоретико-літературних знань у 8-9 класах здебільшого є підрядним до вивчення твору й зумовлюється його образним складом. 

Результативність методики формування літературознавчих понять значною мірою залежить від правильного вибору методів, прийомів, видів навчальної діяльності, які сприяють активізації навчального процесу й створенню відповідної мотивації.

У процесі опанування понять з теорії літератури на вчителя чекають дві проблеми.

Перша – суто літературознавча. Більшість літературознавчих понять по-різному трактуються у словниках і довідниках, немає їх усталених визначень, певних характеристик. Звідси чимало нарікань учителів на стан нашої літературознавчої науки. Мовляв, що ж то за науковці, якщо вони не можуть дати навіть точного визначення термінів.

Друга проблема – суто методична. Як зробити, щоб вивчення цих понять стало органічним у структурі уроку? Як зробити їх зрозумілими для учнів? Як спонукати їх не просто визубрювати ті чи ті визначення, а глибоко розуміти їх, застосовувати набуті знання на практиці? Як пояснити поняття з теорії літератури доступною й зрозумілою для школярів мовою? Усі ці питання кожен з учителів щодня вирішує самостійно. А крім них, існують і загально-педагогічні питання, і специфічні підходи щодо вивчення теоретичних понять у курсі «Світова література».

Таким чином, оволодіваючи арсеналом теоретико-літературних відомостей і привчаючись самостійно пояснювати за їх допомогою прочитане, учень зростає як кваліфікований, компетентний читач, який вільно сприймає завдання вчителя, пов’язані з аналізом твору, реалізується у власній художній творчості. У формуванні теоретико-літературних понять повинна бути чітка, добре продумана наукова система роботи вчителя-словесника, яка забезпечить успішне оволодіння аналізом художнього твору учнями, сприйняття художнього твору на належному рівні, реалізацію мети вивчення української літератури, зазначеної у чинній Програмі.


Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: