Тип роботи:
Об'єм: 32 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1
Інноваційна діяльність та її особливості у ресторанній сфері
1.1. Поняття та сутність інноваційної діяльності
1.2. Особливості інноваційної діяльності у ресторанній сфері
Висновки до розділу 1
Розділ 2
Особливості та основні напрямки інноваційної діяльності підприємств ресторанного господарства
2.1. Застосування сучасних технологій обслуговування на підприємствах ресторанного господарства
2.2. Проблеми та перспективи інноваційної діяльності закладів ресторанного господарства
Висновки за розділом 2
Загальні висновки
Список використаних джерел
Висновок:
Готельний бізнес, як і будь-яка сфера діяльності, яка націлена на отримання прибутку від обслуговування своїх клієнтів, повинна їх постійно чимось приємно «здивовувати» новими товарами, послугами, акціями тощо.
Інноваційна діяльність у сфері ресторанного господарства повинна бути спрямована на створення нового або зміну існуючого продукту, освоєння нових ринків, впровадження передових інформаційних і телекомунікаційних технологій та інші види новацій. Основними стратегічними шляхами розвитку інноваційного потенціалу, зокрема вітчизняних ресторанних підприємств, та загального покращення рівня їх сервісу в Україні, повинні стати:
освоєння нової техніки та технологій;
розвиток прогресивних форм організації виробництва;
проведення технічної реструктуризації підприємств (зокрема за потоковими процесами);
перехід до культури цільового управління, в рамках якої кожна діяльність усередині підприємства чітко спрямовується на досягнення її кінцевих цілей, зокрема за допомогою працівників-інноваторів (до яких належать передусім топ-менеджери);
постійне підвищення рівня кваліфікації персоналу всіх категорій відповідно до сучасних вимог та напрямів знань;
оптимізація кадрової структури персоналу, стимулювання творчих працівників;
соціальний розвиток підприємств як одна зі складових його інноваційного потенціалу;
вивчення та застосування досвіду провідних підприємств індустрії туризму світу;
підвищення ефективності планування, організації й контролю інноваційних процесів на підприємстві;
використання сучасних засобів та методів підтримки прийняття рішень;
удосконалення механізмів управління інноваційною діяльністю підприємства, загалом.
Ключовими передумовами для інноваційного розвитку сучасних підприємств є висока інтенсивність нецінової конкуренції на ринку та наявність на підприємстві потужного інноваційного потенціалу або можливостей (фінансових, інтелектуальних) для ефективного трансферу технологій та / або аутсорсингу функцій менеджменту інновацій. Виявлено, що комплекс передумов для вибору та реалізації інноваційного типу розвитку на підприємствах ресторанного господарства, які орієнтовані на різну цільову аудиторію споживачів, не є абсолютно однаковим.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com