Тип роботи:
Об'єм: 60 стор.
Вартiсть: 90 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Документування діяльності структурного підрозділу адміністративно управлінського типу
1.1. Аналіз терміносистеми дослідження
1.2. Процес документування: історія та сучасність
1.3. Документування управлінської діяльності: призначення та особливості
Розділ 2.
2.1. Аналіз стану документування діяльності в Міському відділі освіти(м.Кіровська ЛуганськоЇ обл.)
2.2. Модель вдосконалення процесу документування управлінської діяльності в міському відділі освіти(м.Кіровська ЛуганськоЇ обл.)
2.3. Програма впровадження моделі вдосконалення процесу документування управлінської діяльності в міському відділі освіти(м.Кіровська ЛуганськоЇ обл.)
Висновки
Використана література
Висновок:
Таким чином, проблема забезпечення ефективного процесу документування управлінської діяльності має велику актуальність, тому що від правильного вибору технології роботи залежить успіх будь–якої організації. У сучасних умовах для підвищення ефективності управління потрібне вдосконалення роботи з документами, оскільки всяке управлінське рішення завжди базується на інформації, на службовому документі. Державний стандарт ДСТУ 3017-95 визначає документ як «матеріальний об’єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для її передання в часі та просторі, визначає загальну функцію документа як носія інформації». Ця функція документа особливо важлива в оперативній діяльності підприємства.
Процес створення документів є найбільш складною й важливою складовою частиною діловодства. Він вимагає постійного вдосконалення творчої ініціативи наукової організації, тому що від постановки документування в значній мірі залежить рівень і культура управління. А, звертаючи увагу на те, що процес створення текстових документів як галузь практичної діяльності людини в умовах інформаційного суспільства виходить на якісно новий рівень розвитку, набуло актуальності питання про організацію процесу текстового документування з максимальним застосуванням новітніх комп’ютерних технологій. В свою чергу, це обумовлює розробку законотворчих та нормативно–методичних документів щодо процесу електронного документування текстової інформації, особливо в галузі управління. А правильний підхід до створення текстових документів за допомогою новітніх комп’ютерних технологій полегшить створення документа та його подальше опрацювання, надасть можливість ввести єдині вимоги до оформлення електронних текстових документів, що є необхідною умовою для механізації та автоматизації роботи з ними.
Однією із найважливіших умов, яка забезпечує чіткість роботи всіх структурних підрозділів підприємства, установи, організації, є добре налагоджена робота з документаційного забезпечення їхньої діяльності. Ця робота є однією з найважливіших обслуговчих функцій, яку повинен виконувати структурний підрозділ, який має різні назви: управління справами, загальний відділ, канцелярія, секретаріат.
Для вирішення деяких своїх проблем документування широко використовує досягнення в області технічних і природних наук, оскільки документ є матеріальним об’єктом, носієм інформації, що володіє цілком певними фізичними властивостями. Крім того, створення, пошук, зберігання документів пов’язані із засобами документування і передачі інформації, зокрема з використанням складної сучасної оргтехніки.
Управління документацією в установах та організаціях – це не просто технологія, це система управління всіма масивами і потоками документів. Галузеві та загальні системи документації не можна розглядати як локальні системи, вони є взаємообумовленими та взаємодоповнюваними. Тому, вроваджуючи національний аналог міжнародного стандарту, треба враховувати умови сумісності систем документації, які функціонують в організації, що забезпечить швидкий і зручний обмін інформацією між установами.
Основними напрямками удосконалення документування управлінської діяльності є: уніфікація і стандартизація документів; раціональна організація обігу документів і зберігання документів; економіка, планування та організація праці персоналу, що займається діловодством; автоматизація та механізація праці управлінців.
Як свідчить досвід, процес документування у сучасній організації, побудований на основі традиційних методів складання, опрацювання, зберігання та пошуку великих обсягів документації, характеризується підвищеною трудомісткістю. Тому робота з документами забирає значну частину робочого часу керівників та спеціалістів, яким необхідні, як правило, не самі документи, а конкретні відомості та факти, що містяться в них.
Сучасні перспективні напрямки удосконалення документаційного забезпечення невіддільні від процесу масового впровадження досягнень науково-технічного прогресу у сфері управління. Ці досягнення, пов’язані з появою якісно нових видів електронно-обчислювальної техніки, засобів зв’язку, дають можливість перейти до принципово нової і значно ефективнішої інформаційної технології в процесі діяльності підприємств та роботи їх структурних підрозділів, основаної на органічному включенні комплексу технічних засобів у виробничий процес.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com