Тип роботи:
Об'єм: 39 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Ознайомлення з Червоною книгою як важлива складова екологічного виховання дошкільників
1.1. Поняття, значення та головна мета екологічного виховання у дошкільних закладах
1.2. Тваринний світ Червоної книги України як об’єкт вивчення у дошкільному закладі
Розділ ІІ. Методичні аспекти ознайомлення дошкільників з тваринами, що занесені до Червоної книги України
2.1. Форми та методи ознайомлення дошкільників з тваринами Червоної книги України
2.2. Проектування серії занять з ознайомлення дошкільників з тваринами Червоної книги України
Висновки
Література
Додатки
Висновок:
Перші елементарні уявлення про живі організми людина отримує вже в дитинстві. Жива природа – це дивовижний складний багатогранний світ, в якому особливе місце відведене тваринам: вони складають лише два відсотка від усього живого на Землі, але, не дивлячись на це, роль їх у біосфері дуже велика. Тваринний світ є одним із основних компонентів природного середовища, важливою складовою частиною природних багатств України.
В дошкільних установах процес пізнання і накопичення чуттєвого досвіду регулюється цілеспрямованою педагогічною роботою. Ознайомлення з природою одна з складових частин цього процесу – передбачає вирішення низки виховно-освітніх завдань, визначених програмою. Спостереження за жабою, їжачком, зайцем, білкою, екскурсії в літній парк, до водойму, в осінній ліс, робота на ділянці, догляд за мешканцями куточка природи, підгодівля птахів, збір насіння, листя, виготовлення іграшок з природного матеріалу, дидактичні ігри складають далеко не повний перелік заходів, здійснюваних вихователями в різних вікових групах з даного розділу програми.
У процесі цієї діяльності педагог не тільки знайомить дітей з тваринами, але і вчить ставитися до них дбайливо і уважно.
Основними завданнями ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з тваринами червоної книги України є познайомити дітей з Червоною книгою України, узагальнити і розширити знання учнів про різноманітність природи; формувати поняття «нежива» і «жива природа»; узагальнити знання учнів про значення природи в житті людей та їх вплив на довкілля і природи; розвивати спостережливість і удосконалювати вміння порівнювати і встановлювати причино-наслідкові зв’язки; виховувати почуття стурбованості за сучасний стан природи, бережливе ставлення до неї.
Для досягнення даної мети вихователь повинен використовувати різноманітні форми роботи, які будуть носити пізнавальний, творчий, навчальний, доступний характер.
Різні форми роботи сприяють розширенню кругозору дітей; розвивають спостережливість і мислення.
У формуванні уявлень, знань про живі організми чільне місце посідає ігрова діяльність – дидактичні ігри. Для сучасного екологічного виховання потрібні нові ігри, які б, з одного боку, моделювали саму творчість дитини, а з іншого – забезпечували умови для вдосконалення її інтелекту.
У процесі проведення занять з ознайомлення з тваринами Червоної книги України діти повинні зрозуміти, що потрібно охороняти все живе, що не можна втрачати навіть миті, створювати заповідники, місця, де природа недоторканна, де знаходяться найбільш зручні місця для проживання тварин і рослин.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com