перейти на сайт>>

Психологічна корекція (лабораторні)

ID роботи: 7442
Тип роботи:
Об'єм: 72 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Лабораторне заняття №1

Тема:Методичні основи проведення індивідуальних корекційних занять.

Питання:

1.Зміст і форми індивідуальної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення.

2.Основні вимоги до підготовки індивідуальних корекційних занять.

3.Організація занять з урахуванням провідної діяльності і спрямування на стимуляцію пізнавальної активності.

 

Лабораторне заняття №2

Тема:Принципи організації індивідуальної роботи з дітьми різного віку.

Питання:

1.Принцип поступового ускладнення.

2.Принцип індивідуального підходу.

3.Принцип системного підходу.

           

4.Побудова занять з врахуванням зв’язку мовлення з іншими сторонами психічного розвитку.

 

Відповідно до психолінгвістичного підходу формування і функціонування

Лабораторне заняття №3

Тема:Структура індивідуального заняття. Планування, розробка та проведення індивідуальних занять.

Питання:

1.Планування індивідуальних логопедичних занять.

2.Організація та проведення індивідуальних логопедичних занять.

3. Структура індивідуального логопедичного заняття.

4.Відбір методів залежно від мети заняття, етапу роботи, віку дитини.

Завдання: підготувати план-конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною, що має мовленнєве порушення (на вибір).

 

Лабораторне заняття №4

Тема: Аналіз індивідуального логопедичного заняття.

1.Загальні відомості про заняття (тема, мета, умови проведення).

2.Характеристика заняття:

Лабораторне заняття №5

Тема:Специфіка індивідуальної роботи в різних типах закладів для дітей з порушеннями мовлення.

Питання:

1.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах логопедичного кабінету дитячої поліклініки.

2.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах логопедичної роботи ДНЗ.

3.Особливості проведення індивідуальних логопедичних занять з дітьми в умовах реабілітаційного центру.

Лабораторне заняття №6

Тема: Індивідуально-підгрупова робота з корекції звуковимови в умовах логопедичної групи дошкільного навчального закладу.

Питання:

2.Перспективне планування індивідуально-підгрупової корекційної роботи.

3.Корекційно-розвивальні напрямки логопедичного впливу.

Лабораторне заняття №7

Тема: Відбір та структурування дидактичного та наочного матеріалу.

Питання:

1.Вимоги до підбору лексичного матеріалу для логопедичних занять (різноманітність, насичення звуком, який вивчається).

2. Основні вимоги до підбору наочного дидактичного матеріалу, що використовується на логопедичних заняття з дітьми дошкільного віку.

Лабораторне заняття №8

Тема: «Індивідуальні форми роботи з дітьми, що мають дислалію»

1.Підготуйте конспект індивідуального логопедичного заняття з дітьми дошкільного віку, що мають дислалію (етап роботи – автоматизація звуку «Р»).

2.Підготуйте конспект індивідуального заняття з дитиною шкільного віку із дислалією (етап роботи - автоматизація звуку «Р» в реченні).

3.Поясніть, чи можливо при роботі над звуковимовою одночасно розвивати чи збагачувати словниковий запас. Поясніть як, наведіть приклади.

Лабораторне заняття №9

Тема:Зміст та організація фронтальних занять.

2.Організаційно- сюжетна основа фронтальних занять:

Приклади фронтальних занять

Лабораторне заняття  №10

Тема: Структура фронтального заняття. Планування, розробка та проведення фронтальних логопедичних занять.

1.Перспективне планування фронтальної логопедичної роботи в умовах логопедичної групи ДНЗ.

2.Перспективне планування фронтальної логопедичної роботи в умовах загальноосвітньої школи:

Завдання: Підготувати план-конспект фронтального логопедичного заняття для дітей із ЗНМ ІІІ рівня.

Лабораторне заняття №11

Тема:Аналіз фронтального заняття.

1.Загальні відомості про заняття (тема, мета, умови проведення).

Аналіз фронтального логопедичного заняття

            Конспект фронтального логопедичного заняття на тему:
«Подорож до царства звуків Ж-Ш»

Лабораторне заняття №12

Тема: Корекційно-розвивальна спрямованість різних типів завдань.

1. Розвиток словникового запасу.

2. Формування та розвиток граматичної будови мовлення.

3. Розвиток зв’язного мовлення.

4. Розвиток сприймання.

5. Розвиток зорово-моторної координації.

6. Розвиток мислення.

8. Розвиток пам’яті.

Лабораторне заняття №13

Тема: Відбір та структурування мовленнєвого, дидактичного та наочного матеріалу для фронтальних занять.

Теоретичні питання:

1.Вимоги до підбору лексичного матеріалу для логопедичних занять (різноманітність, насичення звуком, який вивчається).

2. Основні вимоги до підбору наочного дидактичного матеріалу, що використовується на логопедичних заняття з дітьми дошкільного віку.

3. Використання різноманітного методичного матеріалу на фронтальних заняттях в залежності від виду занять.

рактичне завдання: виготовити необхідний наочний матеріал для фронтальних занять з виправлення звуковимови свистячих, шиплячих чи сонорних звуків (на вибір).




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: