Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 60 грн.
Змiст:
Вступ
1. Загальна характеристика корпорації «Рошен»
2 Побудова матриці базових еталонних стратегій підприємства і їх аналіз.
3. Методи портфельного аналізу корпорації «Рошен»
3.1 Побудова матриці Boston Consulting Group (BCG) для корпорації «Рошен» та її аналіз
3.2 Побудова матриці General Electric / Mc/Kinsey для корпорації «Рошен» та її аналіз
3.3 Побудова матриці ADL/LC для корпорації «Рошен» та її аналіз
Висновки
Рекомендації
Висновок:
Кондитерська галузь України – важлива складова галузі продовольчих товарів, що розвивається динамічними темпами. На сьогодні виробничі потужності підприємств галузі дозволяють повністю забезпечити потреби України в кондитерських виробах, а також експортувати значну кількість солодощів, які не поступаються, а в ряді випадків мають більш високу якість і споживчі властивості, ніж імпортна продукція.
Компанія “Roshen” – є беззаперечним лідером на ринку солодощів (про це свідчить аналіз її конкурентоспроможності, проведений на основі побудови карти стратегічних груп конкурентів, матриці їх профілю, зваженої матриці конкурентних переваг). Сьогодні кожна четверта тонна вітчизняних кондитерських виробів виробляється на фабриках корпорації. Компанія представляє споживачу велике розмаїття кондитерської продукції, постійно підвищуючи її якість та збільшуючи номенклатуру. Серед них виділяемо карамелі, торти та цукерки, як товари, що найкраще відповідають очікуванням споживачів. З великого асортименту продукції корпорації найвідомішими і найпопулярнішими є торт «Київський», цукерки «Київ Вечірній». Головним завданням діяльності корпорації “Roshen” сьогодні є зберегти лідерство за загальними обсягами виробництва і продажу кондитерських виробів в Україні, та вихід на нові міжнародні ринки, з метою позиціонування себе, як інтернаціональну компанію. Саме зовнішні ринки є актуальними для компанії в даний момент. Так, як Російське відомство, що захищає права споживачів, заборонило постачання до Росії продукції української кондитерської компанії Roshen, посилаючись на погану якість продукції. Більшість спеціалістів вбачали в цьому політичний підтекст, проте після узгодження України з Росією певних «умов співпраці», Росія дала згоду на відновлення поставок на територію РФ. Проте такий зовнішній фактор, як нездорова політична ситуація в країні (див. свот –аналіз) зачепила діяльність компанії.
Також в травні 2012 року кондитерська корпорація Рошен змінила україномовні написи на обгортках частини кондитерських виробів на російські. Цей крок був помічений блогерами в листопаді і викликав бурхливу дискусію, критику, та протести в україномовному сегменті Інтернету та в соціальних мережах.
Отже, для подальшого збереження лідируючих позицій компанії необхідно активно знаходити незадоволені потреби споживачів, або задовольняти вже виявлені інноваційним шляхом, використовуючи слабкі сторони конкурентів та диктуючи свої правила гри на кондитерському ринку України.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com