Тип роботи:
Об'єм: 38 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Мода як соціокультурний феномен
2. Характеристика ролі ЗМІ у функціонуванні модної індустрії
3. Особливості висвітлення подій українського модного життя у європейських ЗМІ
4. Творчість українських дизайнерів в оцінці європейських ЗМІ
Висновки
Список використаної літератури
Висновок:
Отже, в даній роботі ставилась мета – вивчення особливостей інформаційного супроводження української моди на європейському просторі. В ході теоретичного і практичного аналізу проблематики було виявлено наступне.
Сьогодні мода – не тільки засіб демонстрації соціального статусу, але й засіб спілкування між людьми, форма масової комунікації. Мода пов’язана з основними соціальними механізмами спілкування: навіювання, зараження, переконання, наслідуванням.
Причинами виникнення, розвитку і поширення модних тенденцій є соціальні і політичні події, культурний розвиток і технічний прогрес у суспільстві. Такі тенденції мають досить узагальнений та універсальний характер, проте залишаються актуальними в сприйнятті потенційних споживачів. Такі довгострокові тенденції мають кілька аспектів, кожен з який здобуває більшу чи меншу актуальність в залежності від подій і явищ, що мають місце у суспільстві, і є основою для формування і розвитку короткострокових тенденцій моди (причому, незалежно від причин і проявів глобалізації світу моди, серед різних цільових груп споживачів такі короткострокові тенденції поширюються не одночасно).
Просування вітчизняних fashion-подій на ринку індустрії моди неможливо без залучення медіа-уваги і створення певного ажіотажу навколо учасників і гостей. Індустрія засобів масової інформації відіграє провідну роль в успіху або невдачі торгових марок і компаній світу моди. Будь то фільм, який викликає інтерес до певних стилів одягу, або питання споживчої етики в рамках моди – все це впливає на споживчі уподобання в одязі. Індустрія мас-медіа, яка підносить моду споживачеві, має для таких цілей безліч засобів, серед яких як традиційні – глянцеві журнали, газети і телебачення, так і відносно нові – Intemet. РR-кампанії постачають засоби масової інформації матеріалами та ілюстраціями, заповнюючи колонки і допомагаючи продавати газети і журнали, і попутно повідомляють споживачів про те, що потрібно носити в кожен з днів тижня.
Останнім часом українська мода стає віддзеркаленням політичних подій, завдяки чому привертає увагу європейської громадськості.
Після протестів Евромайдана, зарубіжні журналісти та модні критики прямують до Києва, щоб подивитися на пропозиції українського тижня моди. Столиця ще не оговталася від місяців революційних потрясінь, які тільки почали вщухати за кілька днів до запланованих днів тижня моди. Майже усі журналістські матеріали, привчені дослідженню тенденцій українського модного життя, відмічають сильний вплив політичних подій на формування модних трендів. Так, на пік популярності злетіли українська державна символіка та кольори державного прапору. Автори статей відмічають, що індустрія моди в Україні в останні роки зростає швидкими темпами. Незважаючи на складну ситуацію з нестабільністю, у зв’язку з чим багато провідних учасників скасували свої візити, організатори тижня моди не впадають у відчай і наполягають на устремлінні вперед.
Широку увагу громадськості привернула професійна можна подія – Ukrainian Fashion Week Day, яка забрала модних експертів світової величини, пресу, fashion-інсайдерів. Практично усі без винятку журналісти та критики зазначають, що сьогодні українська мода – це своєрідний продукт, який виражає всю глибину процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві. Досвід проведення Ukrainian Fashion Week в Україні дозволяє зробити висновок, що грамотно організована підтримка fashion-заходу дозволяє домогтися максимального позитивного ефекту: створення сприятливої репутації, уваги з боку громадськості як до самого заходу, так і його організаторам і спонсорів.
Fashion-активісти України, в першу чергу дизайнери, довели своєю роботою всьому світу, що креативна складова роботи дизайнерів заслуговує вищої визнання, що якість і виробництво українського модного продукту – на високому рівні, що українські бренди – надійні бізнес-партнери. Це і є нова Україна, за яку вийшов і стояв Майдан.
Разом з тим слід зауважити, що міжнародна політика – це справа надто серйозна, щоб піддаватися миттєвим тенденції в «моді». Останнім часом можна зустрітися з думкою, що після подій Майдану в Західній Європі з’явилася «мода на Україну». На думку багатьох коментаторів, цей тренд європейської політики буде тривати протягом декількох років
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com