Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Розділ 1. Загальна характеристика підприємства та окремих складових його маркетингового середовища
1.1. Загальна характеристика «Днепролаб»
1.2. Аналіз організації маркетингової діяльності ДЦ «Днепролаб»
1.3. Зовнішні умови і сили, які визначають маркетингову діяльність ДЦ «Днепролаб». Напрями їх впливу;
1.4. Характеристика цільової аудиторії
Розділ 2. STP-маркетинг
2.1. Основні ознаки сегментування ринку. Сегменти ринку, на якому працює ДЦ «Днепролаб»
2.2. Критерії вибору сегменту як цільового ринку підприємства. Стратегія охоплення ринку ДЦ «Днепролаб»
2.3. Позиціювання медіко-діагностичних послуг
Розділ 3. Товарна політика підприємства
3.1. Асортимент послуг
3.2. Концепція медіко-діагностичних послуг ДЦ «Днепролаб»
Розділ 4. Цінова політика підприємства
4.1. Чинники, які визначають можливий інтервал варіації цін на послуги діагностичного центру
4.2. Цінова стратегія ДЦ «Днепролаб»
4.3. Політика ДЦ «Днепролаб» стосовно знижок, торговельного кредитування, а також кондицій
Розділ 5. Політика комунікацій
5.1. Засоби впливу маркетингових комунікацій, які використовує ДЦ «Днепролаб»
5.2. Розрахунок бюджету маркетингових комунікацій
Розділ 6. Політика розподілення
6.1. Канали розподілення ДЦ «Днепролаб»
6.2. Умови співробітництва ДЦ «Днепролаб» із посередниками
Висновки
Використана література
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com