перейти на сайт>>

Маркетингове вивчення товару (автомобіль Ford Fiesta )

ID роботи: 8449
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ                                                                                             

1. Методологія дослідження                                                        

2. Короткі відомості по компанію                                                        

3. Кон’юнктура автомобільного ринку                                      

4. Характеристика товару, що обрана для дослідження  (Ford Fiesta)        

5. Сегментування ринку, визначення цільової  аудиторії, оцінка привабливості сегменту ринку та позиціонування                                    

6. Аналіз факторів середовища                                                   

7. Розробка стратегії компанії  на обраному сегменті                         

8. Анкета для опитування споживачів                                        

Висновки та рекомендації                                                            

Список використаної літератури




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: