Тип роботи:
Об'єм: 29 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти проблеми інтенсифікації навчання іноземних мов засобами ігрової діяльності
1.1. Поняття ігрової діяльності та її місце у педагогічному процесі
1.2. Роль гри як засобу інтенсифікації навчання іноземної мови
Розділ 2. Практичні аспекти використання ігрових завдань з метою інтенсифікації навчання іноземної мови у початковій школі
2.1. Методика організації і проведення дидактичних ігор на уроках з іноземної мови
2.2. Характеристика ігрових методів навчання китайської мови
Висновок
Список використаної літератури
Висновок:
Підводячи підсумки, слід зазначити, що використання гри на заняттях з іноземної мови підвищує ефективність навчального процесу, допомагає зберегти інтерес учнів до мови, що вивчається, на всіх етапах навчання, а також розвиває логічне мислення, здатність до пошуку відповідей на поставлені запитання, мовний етикет, уміння спілкуватися один з одним.
Саме в іграх розпочинається невимушене спілкування з колективом, досягається висока активність і контактність школярів, взаєморозуміння між вчителем і учнями, у захопленні останні не помічають, що вчяться,– пізнають нове, запам’ятовують, орієнтуються в різних ситуаціях, поглиблюють раніше набутий досвід, порівнюють запас уявлень, понять, розвивають фантазію. На заняттях з використанням гри можна домогтися міцного засвоєння знань, а також одержати можливість перевірити знання і вміння під час розв’язування ігрових завдань.
Аналіз загальної теорії діяльності, теорії провідної діяльності та зміни цієї діяльності на різних етапах розвитку психіки людини показав, що ігрова діяльність, так само як і навчальна та діяльність спілкування, має вагоме значення у розвитку молодшого школяра.
Гра завжди передбачає прийняття рішень - як учинити, що зробити, як виграти. Бажання вирішити ці питання загострюють розумову діяльність тих, хто грає. А якщо дитина при цьому говорить іноземною мовою, то тут приховуються багаті навчальні можливості. Для дітей гра – захоплююче заняття. У ній усі рівні. Вона посильна навіть слабким учням. Під час гри непомітно засвоюється мовний матеріал, стає легше навчатися.
Використання ігрових ситуацій на уроках китайської мови в початковій школі дають можливість:
1) підвищити інтерес учнів до навчального матеріалу;
2) підвищити пізнавальну активність і творчу самостійність;
3) виховати вміння працювати в колективі;
4) встановити правила поведінки на уроці;
5) працювати з учнями з різним рівнем підготовки.
У будь-який вид діяльності на уроці можна внести елементи дидактичної гри, і тоді традиційне заняття здобуває захоплюючу форму, тому що навчальні ігри допомагають дітям стати креативними особистостями, учать творчо ставитися до будь-якої справи. Творчо ставитися до справи – значить виконувати її якісно, на більш високому рівні. Звичайно, важко зробити кожний урок китайської мови захоплюючим, але реальністю є те, що діти чутливо реагують на складні, незрозумілі й нецікаві вправи. Завдання вчителя – спробувати зробити уроки цікавими й динамічними. Тоді мотивація дитини зросте, і вчитель буде здивований результатами. А досягти цього можна використовуючи дидактичні ігри на уроках китайської мови в початкових класах.
Отже, завдання педагога полягає в тому, щоб знайти максимум прийомів, за допомогою яких буде підвищуватися прагнення дитини до активної пізнавальної діяльності. Тому так важливо використовувати дидактичні ігри на уроках китайської мови в початкових класах, бо вони формують стійкий інтерес до подальшого вивчення китайської мови, упевненість в успішному оволодінні нею, а також сприяють активізації пізнавальної та творчої діяльності учнів початкових класів, розвивають їх мислення, пам’ять, кмітливість, увагу, виховують ініціативність, збагачують мову й закріплюють словниковий запас учнів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com