Тип роботи:
Об'єм: 46 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи організації та технології лікувального туризму
1.1 Сутність лікувального туризму та його місце в загальній класифікації туризму
1.2. Тенденції розвитку лікувально-оздоровчого туризму
Розділ 2. Сучасний стан організації та технології впровадження лікувального туризму в Чехії
2.1. Характеристика ресурсного потенціалу Чехії для розвитку лікувального туризму
2.2. Загальна характеристика туристичного підприємства
Розділ 3. Планування нового маршруту лікувального виду туризму в Чехії
3.1. Обґрунтування нового лікувального туру в Чехії
3.2. Технологія формування нового туру
3.3. Розробка заходів по реалізації нового туру
Висновки
Список використаних джерел
ДОДАТКИ
Висновок:
Отже, у першому розділі курсової роботи було розглянуто теоретичні основи організації та технології лікувального туризму. Лікувально-оздоровчий туризм є перспективним видом туристської діяльності, в основі якого покладено створення лікувальної, діагностичної, реабілітаційної, профілактичної, оздоровчої послуги для туриста, котрий перебуває за межами помешкання і переслідує мету відтворення власного здоров’я. Виявлено, що серед технологічних новацій розвитку лікувального-оздоровчого туризму у приморських місцевостях пріоритетними є створення й просування туристського продукту у формі організаційного, інформаційного, освітнього, матеріального, маркетингового забезпечення, а способами - формування та започаткування діяльності мережі комплексних туристсько-рекреаційних модульних систем.
Другий розділ курсової роботи присвячено вивченню сучасного стану організації та технології впровадження лікувального туризму в Чехії.
Чехія - країна, що відрізняється великою кількістю лікувальних вод і мінеральних джерел. Велика частина її бальнеологічних курортів зосереджена в так званому західно-чеському трикутнику. Найпопулярнішими з них є Карлові Вари, Маріанські Лазні та Франтішкови Лазне.
Лікувальні й оздоровчі програми вдало поєднуються з культурними, розважальними та пізнавальними заходами. Чеські курорти проводять музичні фестивалі, пісенні конкурси, курортні бали, аеробік-марафони, виставки-продажі, фольклорні фестивалі.
Сфера туризму дає високий дохід туристичним регіонам Чехії і державі в цілому. Щорічно зростаючий потік туристів стимулює розвиток сфери послуг. Навколо готелів будуються торгові центри, кафе і ресторани, парки розваг.
Природні багатства Чехії, розвинена інфраструктура, культурна та історична спадщина країни, сучасне обладнання медичних установ, висока кваліфікація медперсоналу є факторами успішного розвитку медичного туризму у державі. Чехія вже є авторитетом в галузі медичного туризму. Керівництво країни має амбіційні плани щодо цієї галузі.
У третьому розділі курсової роботи проведено планування нового маршруту лікувального виду туризму в Чехії,
Розробка туристичного продукту - складний і багатоступеневий процес, який включає маркетингові дослідження та аналіз сегментів ринку і конкурентів на ньому, очікуваний споживчий попит, напрямок виїзду, кон’юнктуру туристичного ринку, оцінку реальних витрат на розробку, рекламу і просування туристичного продукту.
Всі підприємства і організації, що беруть участь у комплексному обслуговуванні туристів під час проходження туру, в туристській практиці прийнято називати постачальниками послуг. До основним постачальникам послуг належать транспортні та готельні підприємства, підприємства харчування.
У процесі написання курсової роботи була охарактеризована технологія діяльності туристського підприємства при формуванні нового туру на прикладі туристичного маршруту «Маріанські Лазні - територія здоров’я». Лікувально-оздоровчий тур базується на місцевих природних ресурсах, на базі діючих санаторно-курортних комплексів.
Санаторій BELVEDERE розташований в центрі курортного містечка Маріанські Лазні в безпосередній близькості всесвітньовідомих мінеральних джерел. Готель BELVEDERE належить до одного з найкрасивіших готелів в Маріанські Лазні. Він був відкритий в 1838 р. провідним хірургом монастиря в м. Теплі Тадеашем Клінгер. Спочатку це було 2-х поверховий будинок, яке і отримало назву BELVEDERE. З плином часу готель був значно реконструйований і свій справжній вигляд в класичному стилі придбав в 2000-2001 р. BELVEDERE задовольняє найвищим вимогам своїх гостей, серед яких була і королева Данії.
Просування нового туристичного продукту включає його позиціювання та рекламно-інформаційну підтримку. У процесі реалізації туру «Маріанські Лазні - територія здоров’я» доцільно використовувати комбінований метод збуту, тобто залучати до співпраці інші туристичні агентства, а також проводити рекламну компанію, спрямовану безпосередньо на потенційних клієнтів.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com