Тип роботи:
Об'єм: 16 стор.
Вартiсть: 50 грн.
Змiст:
23. Маркетингові дослідження, етапи проведення
53. Етапи процесу ціноутворення
83. Принципи функціонування каналів розподілу.
Задача 23
Торговельне підприємство впроваджує деякі заходи стимулювання збуту товарів. Першим заходом було використання реклами, а саме реклами у пресі:
Таблиця. Вихідні дані дослідження ЗМІ
№ | Найменування газети | Тираж, тис. прим. | Вартість рекл. шпальти, ум. од. | Коефіцієнт обігу |
1. | Бізнес | 75 | 750 | 2,3 |
2. | Вечірній Київ | 135 | 400 | 2,5 |
3. | Голос України | 600 | 510 | 2,7 |
4. | Ділова Україна | 650 | 510 | 2,1 |
5. | Киевские Ведомости | 750 | 700 | 2,6 |
6. | Ріо | 930 | 1020 | 2,5 |
Для рекламування був обраний тижневик "Бізнес". Чи погодитесь Ви з даним рішенням? Якщо ні, то визначте найбільш ефективний носій рекламного звернення.
Задача 51
Визначте, чи вигідно виробнику знизити ціну на 0,2 грн., якщо поточна ціна товару - 3 грн., плановий обсяг продажу - 1 млн. шт. Відомо, що конкуренти слідом за фірмою також знизять свої ціни. Показник еластичності попиту за ціною - 1,6.
Задача 67
Визначити успіх (неуспіх) рекламної кампанії, проведеної ВАТ “Сиверія” (м. Суми) та даними проведених цим підприємством ринкових досліджень.
Таблиця. Дані проведених ринкових досліджень
№ п/п | Показник | Значення показника |
1 | Відгук респондентів на друковану рекламу | 6% від загальної чисельності населення Сумської області |
2 | Відгук респондентів на рекламу по радіо | 3% від загальної чисельності населення Сумської області |
3 | Загальний тираж друкованих ЗМІ, де продавалась реклама | 140 тис. прим. |
4 | Кількість мешканців Сумської області, охоплених мережею телебачення і радіомовлення, де подавалась реклама | 1424700 осіб |
5 | Середня вартість покупки | 1,08 грн. за пляшку |
6 | Обсяг реалізованої продукції | 2665100 грн. |
7 | Розмір коштів, що виділені на рекламу, (відсоток від обсягу продажу) | 2% |
Література
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 14 років. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com