перейти на сайт>>

Логопсихологія Практичне заняття 4 Тема: Особливості особистості та міжособистісних стосунків дітей із мовленнєвими порушеннями

ID роботи: 8973
Тип роботи:
Об'єм: 33 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

КОНТРОЛЬНІ ПИТАННЯ:

1.Визначте роль соціальних, аномальних факторів у розвитку особистості із вадами мовлення.

2.Характеристика експресивного й імпресивного усного мовлення дітей із ЗПР.

3.Особистісний розвиток дитини з порушенням мовлення: характеристика, особливості, прояви (потребово-мотиваційна сфера, особливості самооцінки, темперамент і характер).

4.Особливості міжособистісних стосунків дітей з різними вадами мовлення.

5.Умови розвитку повноцінної особистості дитини з різними порушеннями мовленнєвої діяльності.

6.Охарактеризуйте соціометричний статус учнів з порушенням мовлення.

7.Феномен фіксації на дефекті та його вплив на формування особистості дітей з мовленнєвими порушеннями.

ПРОБЛЕМНІ, ТВОРЧІ ЗАПИТАННЯ Й ЗАВДАННЯ:

1.Скласти таблицю особливості міжособистісних відносин при різних видах мовленнєвої патологіїі в різні вікові періоди.

 

2.Назвіть основні теоретичні положення про особливості мовлення дітей із ЗПР, висунуті вченими-спеціальними психологами.

3. Напишіть ессе на тему «Відношення суспільства до осіб з порушеннями мовлення». Обґрунтуйте вашу думку щодо до цієї проблеми. (до 2 стор.)

4. Проаналізувати труднощі спілкування та їх чинники при порушеннях мовлення. Обґрунтуйте Вашу думку, вкажіть використані джерела. (1 стор.)




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: