Тип роботи:
Об'єм: 38 стор.
Вартiсть: 150 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ 1. Інтернет-видання змі як новий вид традиційних ЗМІ: поняття та ознаки
1.1. Періодичні видання та особливості їх функціонування в Інтернет-просторі
1.2. Специфіка періодичних видань, що функціонують в мережі Інтернет
1.3. Класифікація періодичних мережевих видань
Розліл 2. Ключові тенденції розвитку періодичних Інтернет-видань в українському медіапросторі
2.1. Історичні аспекти розвитку та сучасний стан української Інтернет-періодики
2.2. Характеристика тематичної спрямованості українських періодичних Інтернет-видань
2.3. Проблеми та перспективи розвитку українських періодичних видань в Інтернеті
Висновки
Використана література
Додатки
Висновок:
Отже, невпинний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій трансформує традиційні засоби масової комунікації та сприяє виникненню і розвитку нових медіа. Використання інтернет-простору традиційними ЗМІ дає можливість останнім адаптуватися до нових умов глобального комунікаційного середовища. Мережеві ЗМІ впливають на структуру інформаційного споживання, трансформують комунікаційну систему суспільства. Вони поглиблюють процеси глобалізації, впливають на життя суспільства, поширюючи принципово нові моделі соціальної інтеграції, комунікації, способу життя, суспільно-політичної активності, освіти тощо.
Сьогодні періодичні видання є невід’ємною медіаскладовою всесвітньої мережі. Вони мають певні унікальні переваги, що відрізняють їх від традиційних видань: оперативність, постійний інтерактивний контакт з читачами, гіпертекстуальність, мультимедійність, географічна загальнодоступність, часовий континуум, персоніфікація, економічність у користуванні. Однак незважаючи на те, що між мережевим і паперовим виданням є величезна різниця технологічного характеру, цільове призначення періодичних Інтернет-видань порівняно з традиційними не змінилося. Це – інформування, пропаганда, популяризація знань, реклама.
На сьогодні існує багато варіантів класифікації інтернет-ЗМІ за різними параметрами. Більшість дослідників виділяють дві основні групи: копії офлайнових ЗМІ і власне інтернет-видання, що не мають аналогів серед традиційних ЗМІ. Такий поділ має логічні підстави, але не дозволяє представити повну картину типів онлайнової журналістики. Науковці також пропонують класифікувати інтернет-ЗМІ за аналогією з традиційними видами ЗМІ: інтернет-газети, інтернет-журнали, веб-радіо, веб-телебачення, мережеві інформаційні агентства.
Інформація в інтернет-виданнях має свою специфіку. По-перше, для неї характерна надзвичайна оперативність. Такі ознаки як здатність подавати новини в реальному часі, застосування мультимедійних елементів та можливість інтерактивного зв’язку з читачами також сприяють росту популярності новинної інформації в інтернеті. По-друге, гіпертекстова організація новинного матеріалу робить його поліфункціональним: новини можуть бути подані у вигляді анонсів-гіперпосилань, які одночасно виконують функції самостійних новин-хронік і заголовків заміток, із текстом яких можна ознайомитися, перейшовши за посиланням.
Від самого початку серед українських Інтернет-видань міцне становище займали мережеві версії традиційних медій, така тенденція продовжує зберігатися. В цьому проявляється певна специфіка взаємодій сучасних ЗМК.
Одними з перших ЗМІ в Україні, які почали працювати в онлайновому режимі, стали саме друковані, в першу чергу газети. А з часом окремі з них взагалі перестали існувати у своєму традиційному вигляді, а утворили інтернет-версії. Однак найпоширенішою та найактуальнішою нині є така тенденція: газети видруковують певний тираж, але при цьому водночас розміщують зразок часопису на своєму сайті. Серед таких українських періодичних видань, представлених у Інтернеті, можна назвати газети «Дзеркало тижня», «День», «Сьогодні», «Газета по-українськи», журнали «СНІР», «ПіК».
Сьогодні найчитабельнішими в Україні є «Українська правда» (www.pravda.com.ua), «Кореспондент» (www.korrespondent.net), «Обозреватель» (obozrevatel.com), «Подробности» (podrobnosti.ua).
Незважаючи на численні переваги, періодичні Інтернет-видання мають і недоліки: інформація часто потрапляє з неофіційних джерел і за браком часу не перевіряється, через що іноді виявляється недостовірною. Задля привернення уваги читачів в умовах жорсткої конкуренції онлайнові ЗМІ часто використовують надмірно сенсаційні заголовки, що не відбивають основного змісту заміток і не відповідають дійсності. При цьому порушуються норми професійної журналістської етики.
Тенденції у сфері Інтернет-ЗМІ, розглянуті у представленій роботі, дозволяють прогнозувати подальший динамічний розвиток даного типу засобів масової інформації та його вплив на якість та ефективність медіапроцесів у суспільстві. Але прогрес у цій сфері буде залежати від змін в області інформаційно-комуніуаційних технологій, від розширення доступу до комп’ютерних технологій широкої аудиторії, від державної політики у регулюванні сфери Інтернет-ЗМІ, від комерційної ефективності медіапроектів, від розвитку інфраструктури Інтернету в Україні.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com