Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 80 грн.
Змiст:
Завдання 1. Складіть таблицю, яка буде показувати змістовну характеристику технологій: модульного, інтерактивного, проблемного, особистісно-орієнтованого, знаково-контекстного навчання.
Завдання 2. Розробіть блок-схему, змістовно відображає діяльність і основні функції методичної та науково – педагогічної діяльності викладача вузу.
Завдання 3. Перейдіть схематично змістовну характеристику і взаємозв’язок (мета, завдання, ознаки, функції, етапи та рівні) самостійної роботи як форми організації навчання у вузі.
Практичне заняття №3
ТЕМА: Технологія активного навчання.
- 1. Поняття «активне навчання»
2. Класифікація та характеристика активних методів навчання.
Шановні студенти! Відповідати на запитання плану та робити конспекти не треба. Вам необхідно виконати завдання, розміщені нижче.
- 1. Прочитати теоретичний матеріал, виділити особливості активного навчання.
- 2. Прочитати теоретичний матеріал, виділити основні характеристики імітаційних та неімітаційних методів.
3. Розробити лекцію з будь-якої вузівської біологічної дисципліни.
Лекція № 1
Тема: АНАТОМІЯ І ФІЗІОЛОГІЯ ОРГАНІВ І СИСТЕМ ЛЮДИНИ
1. Поняття про долікарську допомогу, клітину та тканину, орган, систему органів.
2. Система органів руху і опори
3. Система органів дихання
4. Система органів травлення
6. Серцево-судинна система
7. Нервова система
8. Шкіра
9. Ендокринна система
Практичне заняття № 4
ТЕМА: Ігрові технології навчання.
Вивчіть теоретичний матеріал з таких питань:
- 1. Поняття «ігрові технології навчання».
Розробка лабораторного заняття №19
ТЕМА: РОЗМНОЖЕННЯ ШАПКОВИХ ГРИБІВ.
БУДОВА І РІЗНОМАНІТНІСТЬ ВИЩИХ ГРИБІВ.
МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ УЧНІВ З ТИПАМИ РОЗМНОЖЕННЯ ШАПКОВИХ ГРИБІВ. ФОРМУВАТИ ВМІННЯ ПРАЦЮВАТИ ЗА ІНСТРУКТИВНИМИ КАРТКАМИ ПРИ ВИКОНАННІ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ.
Практичне заняття № 6.
Тема: Процес виховання в системі вищої професійної освіти.
Ціль – охарактеризувати процес виховання студентів у вузі.
План
1.Сутність, цілі й завдання, закони, закономірності й принципи виховання молоді в системі вищої професійної освіти.
2.Виховання як процес соціалізації особистості студентства.
3.Зміст виховання студентів у вищій школі. Сучасні парадигми виховання.
4.Методи й організаційні форми виховання студентської молоді.
5.Роль і функції куратора студентської академічної групи.
Виконуються тількі практичні завдання
Виконуючи ці завдання, скористуйтеся методичним посібником «Структурно-логічні схеми. Таблиці. Опорні конспекти. Есе. Навчальні презентації: рекомендації до складання»
Практичні завдання:
Завдання 1. Складіть блок-схему, що відбиває сутність, цілі й завдання, закони, закономірності й принципи виховання молоді в системі вищої професійної освіти.
Завдання 2. Зобразите схематично виховання як процес соціалізації особистості студентства.
Завдання 3. Проаналізувавши зміст виховання студентів, складіть блок-схему, що характеризує його з урахуванням змістовної характеристики сучасних парадигм виховання.
Завдання 4. Складіть структурно-логічну схему, що відображає методи й організаційні форми виховання студентської молоді.
Завдання 5. Складіть схему, що відображає мету, завдання, роль, функції, форми й методи роботи куратора студентської академічної групи.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com