перейти на сайт>>

Розробка стратегії розподілу ТОВ «УРЕТЕК»

ID роботи: 9671
Тип роботи:
Об'єм: 25 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ДІАГНОСТИКА ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ  ТОВ «УРЕТЕК»

1.1. Аналіз існуючої системи розподілу

1.2. Маркетингове дослідження систем розподілу на ринку будівельних послуг

1.3. Оцінювання та відбір каналів розподілу

РОЗДІЛ ІІ. РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗПОДІЛУ

2.1. Визначення методів збуту та розподілу

2.2. Характер покриття ринку

2.3. Методи просування товару в каналах розподілу

2.4. Визначення цінової політики в каналах розподілу

2.5. Стандарт обслуговування клієнтів

2.6. Схема товароруху

2.7. Кошторис витрат на збут

РОЗДІЛ III. УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ РОЗПОДІЛУ

3.1. Організація власної системи розподілу

3.2. Управління системою розподілу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ



Висновок:

Політика розподілу  відіграє значну роль у системі управління маркетингом, і від того, наскільки гнучкою й ефективною вона виявиться, залежить гнучкість і ефективність маркетингової політики в цілому.

Дослідження існуючої на ТОВ «Уретек» системи каналів розподілу продукції показав наступне. Підприємство  є частиною промислового холдингу, яке пропонує унікальну для ринку України будівельну технологію.

ТОВ «Уретек» використовує два типи каналів розподілу – це канал нульового рівня, через які продукція потрапляє  безпосередньо споживачам та канал першого рівня. За визначеними каналами розподілу підприємство реалізує весь спектр продукції власного виробництва.  Разом з тим, обсяги збуту не задовольняють власників підприємства, канали розподілу не охоплюють максимально можливу долю ринку. Тому для підприємства «Уретек» пропонується концепція інтегрованих маркетингових комунікацій, яка передбачає ретельно зважену та скоординовану роботу всіх каналів комунікації для формування чіткого, послідовного та переконливого уявлення про виробника та його продукт.

З метою задоволення клієнтів і забезпечення беззбитковості підприємства ціноутворення базується на прорахунку витрат сировини, транспортування обладнання, оплати праці і загальновиробничі витрати. Разом з тим, необхідно продумати системи знижок, бонусні програми та дисконтні можливості для клієнтів різних доходних сегментів, що забезпечать додаткове стимулювання попиту.

Аналіз витрат на збут показав збільшення їх питомої ваги в структурі валових витрат компанії. Підприємство стимулює заходи, пов’язані із збутовою політикою, але розподіляє їх не раціонально. Статті витрат та їх забезпечення потребують оптимізації у відповідності до стратегічної цілі підприємства.

Враховуючи результати проведеного дослідження, можна зробити висновок, що найкращим варіантом системи розподілу буде система «Виробник – споживач» (канал нульового рівня). Виробник здійснює прямий маркетинг – сам реалізує товар. При цьому варіанті розподілу фірма-виробник уникає витрат на дистриб’юторів, зберігає контроль над продажем товарів. Особливу увагу необхідно звернути на службу збуту компанії, кількість та якість її працівників та посадові обов’язки, які вони виконують.

Враховуючи вищезазначене можна констатувати, що збільшення ефективності функціонування підприємства в сучасних умовах неможливе без розробки таких методів управління збутовою діяльністю, які б допомагали орієнтуватись на потреби ринку і вести конкурентну боротьбу.

 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: